Swój udział zgłaszać można do 10 października.
W jesiennej edycji Young Creatives nie trzeba być młodym ani pracować w kreacji, wystarczy mieć dobre pomysły i umieć je interesujaco przedstawić. Zwycięzcy wyjadą na festiwal Eurobest w Rzymie. Konkurs Young Creatives Eurobest pozwala zaprezentować swój talent i pomysły na międzynarodowej arenie przemysłu kreatywnego.
Zobacz również
Startować można w jednej z trzech kategorii w dwuosobowych zespołach:
- Young Creatives Integrated – startują w niej pracownicy branży marketingowej, którzy nie ukończyli 31 lat. Zadaniem w konkursie jest stworzenie projektu kampanii zintegrowanej.
- Young Creatives Planners – kategoria dla Strategów, Plannerów i Reasercherów z agencji reklamowych i domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat. Zadaniem jest stworzenie projektu strategii komunikacji marketingowej.
- Just Creatives – kategoria dla wszystkich kreatywnych, którzy ukończyli 31 lat. Zadaniem jest stworzenie projektu kampanii zintegrowanej.
Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania.
Nie tylko miejsce festiwalu uległo zmianie. Śladem organizatorów Eurobest podniesiony został limit wieku uczestników. W kategoriach Integrated i Planners mogą startować osoby, które nie ukończyły 31 lat (urodzone po 2 grudnia 1985). W Just Creatives rywalizować będą uczestnicy , którzy ukończyli 31 lat (urodzeni przed 2 grudnia 1985).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W tym roku w kategorii Integrated zostaną nagrodzone dwa zespoły, które staną do rywalizacji podczas europejskich finałów Integrated na festiwalu Eurobest w Rzymie. Koszty akredytacji, hotelu i przelotu ponosi organizator.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przewodniczącym jury YC Integrated został duet Gosia Drozdowska i Agnieszka Klimczak z FCB Warsaw. Kategorią dla strategów zaopiekuję się Adam Nowakowski, Dyrektor Planowania Strategicznego Leo Burnett Warszawa, a pomysły w Just Creatives będą oceniane przez jury pod przewodnictwem Przemka Bogdanowicza z 2012 agency.
Zdaniem jurorów najlepsze prace wyróżniają się kreatywnym i innowacyjnym pomysłem. Dla młodych kreatywnych jest to szansa nie tylko zaprezentowania swojego talentu ale zatrudnienia i rozwinięcia swojej kariery zawodowej.
Zespoły można zgłaszać do 10 października. Prawidłowo wypełniony formularz oraz dowód wpłaty należy wysłać na adres e-mail: [email protected].
Więcej informacji na stronie: http://www.ktr.org.pl/young-creatives/.
Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy, Eurobest
Partnerzy: Fotolia by Adobe, Fundacja Ad Artis
Współpraca: Rytmika Studio, 77 Cats