Reklama dnia: Nietypowa promocja najnowszej książki Szczepana Twardocha – będziecie zaskoczeni

Reklama dnia: Nietypowa promocja najnowszej książki Szczepana Twardocha – będziecie zaskoczeni
Jak w dzisiejszych czasach zainteresować czytelnika premierą książki? Jak w ogólnym chaosie informacyjnych wyróżnić się ze swoim przekazem i przykuć uwagę odbiorcy?
O autorze
1 min czytania 2016-10-18

Przykładem takiej kreacji jest reklama nowej powieści Szczepana Twardocha pod tytułem Król. Spot jest bardzo mroczny, krwawy a jednocześnie intrygujący. Widzimy na nim szereg pozornie niepowiązanych ze sobą scen, które zdają się w jakiś sposób nawiązywać do fabuły książki. 

Zobaczcie sami. Dajcie znać w komentarzach, czy reklama zachęciła Was do dowiedzenia się czegoś więcej na temat książki. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie tylko książki można reklamować w nietypowy sposób, ale również słowo mówione. W naszym cyklu pisaliśmy o świetnej kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Całość znajdziecie tutaj >> 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Allegro pokazało, że w bardzo oryginalny sposób można promować stare polskie legendy. O najnowszym odcinku przygód Pana Twardowsky’ego pisaliśmy tutaj >>

Projekt został ostatnio rozszerzony również o teledysk, który jest tak naprawdę krótką historią fabularną o narodzinach Diablicy z Legend Polskich. Więcej informacji znajdziecie tutaj >> 

PS 3 

I na koniec akcja Burger Kinga, który uświadamia swoim klientom, jak straszną rzeczą jest nieumiejętność czytania. Okazuje się, że problem dotyczy co piątej osoby na świecie. Zobaczcie tutaj >>

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!