Konkurs, który rozpoczął się 24 października 2016 r. i potrwa 4 tygodnie jest elementem trwającej właśnie szerokiej kampanii reklamowej marki Fortuna. Strona konkursowa jest dostępna pod adresem www.melodianaforutne.pl.
Melodia na Fortunę
Konkurs Melodia na Fortunę będzie trwał przez cztery tygodnie. Konsumenci zostaną zaproszeni do udziału w zabawie na stronie melodianafortune.pl. Każdy, kto nagra w dowolny sposób (wystuka, zagwiżdże, zaśpiewa) piosenkę Kasi Kowalskiej z reklamy soków Fortuna, ma szansę na atrakcyjne nagrody rzeczowe po każdym, tygodniowym etapie, oraz na wygranie nagrody głównej, czyli telewizora 4H Ultra HD o przekątnej 55 cali. Dodatkową atrakcją dla zwycięzców, jest możliwość wzięcia udziału w koncercie Kasi Kowalskiej, który odbędzie się 10 grudnia 2016 r. w Warszawie. Zaproszenia na koncert można zdobyć wyłącznie biorąc udział w konkursie Fortuny.
Zobacz również
Nie jest przypadkiem fakt, że jedną z nagród są zaproszenia na ekskluzywny koncert Kasi Kowalskiej. To jej głos słyszeli konsumenci w reklamach Fortuny z lat 90. Przy okazji poszukiwania praw do muzyki i tekstu piosenki okazało się również, że podobnie jak jej wykonawczyni, także autor muzyki i tekstu należał do czołówki polskich artystów: był nim Grzegorz Ciechowski. W trwającej od 17 października 2016 r. kampanii reklamowej soków Fortuna ponownie została wykorzystana ta sama piosenka w wykonaniu Kasi Kowalskiej, w nowej aranżacji przygotowanej przez Marka Dziedzica, jednego z najbardziej znanych polskich producentów muzycznych, z którym Kasia Kowalska współpracuje również przy swojej nowej płycie.
Konkurs wspiera promocja w internecie i w mediach społecznościowych.
Organizatorem konkursu na zlecenie Fortuna sp. z o.o. jest agencja MK Group. Regulamin konkursu jest dostępny pod adresem: melodianafortune.pl/melodia-na-fortune-regulamin-konkursu.pdf.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Grupa Polmlek
W drugiej połowie 2015 r. marka Fortuna została przejęta przez trzecią pod względem sprzedaży firmę z branży mleczarskiej, Grupę Polmlek. Dzięki przejęciu spółki Agros-Nova Soki w 2015 r. do portfolio Grupy Polmlek trafiły marki Fortuna, Garden, Pysio i Sonda. Wszystkie produkty tych marek wytwarzane są we własnej fabryce w Tymienicach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dbaj o siebie! To proste!
Fortuna przypomina o sobie w sezonie, gdy soki stają się ważnym elementem codziennej diety. W spotach telewizyjnych pojawią się cenione przez konsumentów soki 100 %: pomarańczowy, jabłkowy, multiwitaminowy oraz pomidorowy.
Za działania PR, content marketing i social media dla marki Fortuna oraz wszystkie działania związane z konkursem odpowiada agencja ROOTS PR.