„Miarka się przebrała! Pożegnaj dozowanie” w kampanii nowych pralek Bosch

Ruszyła kampania pralek Bosch VarioPerfect z automatycznym systemem dozowania i-DOS. Działania promujące zakładają obecność w TV, Internecie, prasie, komunikację w mediach społecznościowych i aktywności PR.
O autorze
0 min czytania 2016-11-04

Napełniasz zbiornik raz – pierzesz do 20 razy!

Do 27 listopada potrwa emisja spotu reklamującego nowe pralki Bosch VarioPerfect z systemem automatycznego dozowania i-DOS. Spoty 15- i 30-sekundowe emitowane będą w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto, kampanię wspierać będzie również obecność w prasie wnętrzarskiej, kobiecej, parentingowej i podróżniczej. Do grudnia zaś potrwa kampania internetowa, zakładająca obecność na ponad 80 portalach tematycznych, bannery na największych portalach ogólnopolskich, jak również działania z zakresu eCommerce. Komunikację wspierać będą także konkursy i posty na Facebooku Bosch Home oraz aktywności PR i materiały POS w postaci naklejek i broszur wyjaśniających działanie systemu i-DOS.

Kampanię przygotowali:

  • spot TV: PrimeMovers Ltd.
  • materiały POS: Level
  • kampania internetowa: ACR Media House Sp. z o.o.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj