Fabryka Marketingu to agencja marketingu online kierująca swoją ofertę do firm, które chcą sprzedawać więcej w Internecie. Realizuje skuteczne kampanie z wykorzystaniem ekosystemów Google oraz Facebook, portali internetowych, kampanii afiliacyjnych i mobilnych. Agencja pracuje obecnie dla ponad 70 klientów.
Czujemy, że nasze DNA jest zbieżne z tym prezentowanym przez IAB Polska, stąd bardzo cieszymy się, że znaleźliśmy się w strukturach Związku. Pracujemy dla dużych jak i małych przedsiębiorstw – łączymy zatem dwa podejścia, wykorzystanie najbardziej zaawansowanych narzędzi oraz szacunek dla nawet najmniejszego budżetu reklamowego. Zależy nam na tym aby dobre praktyki szerzone przez IAB były propagowane szczególnie wśród mniejszych reklamodawców i to stawiamy sobie za priorytet w działaniach w Związku – mówi Marcin Siekierski, CEO Fabryki Marketingu
Zobacz również
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.