…online oraz w mediach tradycyjnych, działania BTL’owe, a także przygotowanie dedykowanego serwisu www.
Mechanika tegorocznej aktywacji ponownie oparta jest na loterii z nagrodami – 500 zł na paliwo co godzinę. Bohaterami komunikacji jest trzech znanych sportowców Kajetan Kajetanowicz, Kamil Stoch i Piotr Żyła.
Zobacz również
Co łączy kierowcę rajdowego z dwoma skoczkami narciarskimi? Wyjaśnia to spot TV i radiowy, za którego koncept i realizację odpowiada OS3. Spot pojawi się w największych stacjach telewizyjnych, a jego radiowa wersja w kluczowych rozgłośniach w kraju. Do przygotowania wersji telewizyjnej agencja zaprosiła Bartka Cierlicę – znanego i cenionego reżysera. Komunikacja wzmocniona zostanie kampanią online oraz reklamami prasowymi. Dodatkowo powstała dedykowana strona www, gdzie użytkownicy znajdą podstawowe informacje o loterii, listę zwycięzców oraz materiały kampanijne, w tym specjalnie przygotowany making of spotu.
W ramach działań BTL agencja H2O przygotowała koncepcję oraz kreację materiałów POS, w tym przestrzenne standy zewnętrzne w kształcie „pina”, który ma przyciągnąć uwagę Klientów i poinformować o trwającej loterii.
– Zeszłoroczna akcja dla Lotos osiągnęła spektakularne efekty, które w zaledwie kilka tygodni przekroczyły zakładane cele i spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów stacji Lotos i Lotos Optima. Wierzymy, że silne wsparcie marketingowe ze strony OS3 pozwoli nam na powtórzenie zeszłorocznego sukcesu– podsumowuje Lotos.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania potrwa do 31 grudnia 2016 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za ideę komunikacyjną, koncepcję spotów, działania online i offline oraz BTL odpowiada OS3. Za produkcję spot Muchas Gracias/Head 2 Head/ Stage 2. Wybór i zakup mediów – Dom Mediowy Starcom.
Więcej o akcji: wygrywanie.lotos.pl