Zaplanuj akcję promocyjną z nowoczesną nagrodą

Zaplanuj akcję promocyjną z nowoczesną nagrodą
Programy wsparcia sprzedaży czy akcje promocyjne, które przyciągną uczestników, to nie lada wyzwanie. Co zrobić by podbiły serca tych, do których są kierowane?
O autorze
2 min czytania 2016-11-17

Zaproponuj nagrody dostępne od ręki. Nieatrakcyjne nagrody to główny grzech programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Muszą one być elastyczne, a przede wszystkim różnorodne, aby trafiały w gusta. Uczestnicy są coraz bardziej wymagający i świadomi, często znudzeni ilością prowadzonych akcji, oczekują natychmiastowej gratyfikacji. Idealnie powyższe warunki spełnią przedpłacone karty premiowe, ponieważ dostarczają pozytywnych emocji, a przede wszystkim spełniają warunek natychmiastowej gratyfikacji. Karty premiowe to nie tylko karty, to nowoczesny katalog nagród wykorzystywany w marketingu lojalnościowym. Karty przywiązują do marki i aktywizują uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Trafiają w potrzeby i gusta klientów, przedstawicieli handlowych, partnerów biznesowych, a przy okazji są dostępne w każdym momencie trwania programu.

Co oznacza nowoczesny katalog nagród?

Przedpłacone karty premiowe oferowane przez Edenred można elastycznie dopasować do założeń każdego programu wsparcia sprzedaży. Klienci mogą je spersonalizować zgodnie z indywidualnymi upodobaniami i potrzebami. Z zasady karty przedpłacone są akceptowane na całym świecie i w internecie, ale na życzenie klienta Edenred przygotuje karty premiowe z akceptacją do jednej branży lub kilku wybranych, np. biura podróży, sklepy ze sprzętem AGD/RTV, perfumerie, lub tylko do punktów sprzedaży klienta albo jego partnera biznesowego. To tylko niektóre przykłady personalizacji kart Edenred. Karty z wybranym zakresem akceptacji są najbardziej zbliżone do nagród rzeczowych czy popularnych voucherów turystycznych. Co więcej doskonale je zastępują, ponieważ obdarowany samodzielnie w dogodnym dla siebie czasie i miejscu wybierze nagrodę, która spełni jego marzenia. Długi termin ważności kart sprawia, że wydaje się je raz na cały okres trwania programu lojalnościowego czy wsparcia sprzedaży, a następnie można je wielokrotnie zasilać na różne kwoty i z różną częstotliwością. Swobodne różnicowanie wartości nagród doskonale sprawdza się w przypadku długofalowych akcji. Uczestnik, który otrzymał kartę, na bieżąco kontroluje stan środków i historię transakcji w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej. Dzięki temu wie jaki pułap osiągnął i za co został nagrodzony.

Szybkość i prostota

Program lojalnościowy i motywacyjny oparty na nagrodach w formie kart przedpłaconych jest efektywny pod kątem kosztów i czasu. Nie wymaga gromadzenia nagród i ponoszenia wydatków na ich magazynowanie. Karty są zawsze dostępne, nigdy się nie kończą, a organizator programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży w szybki i łatwy sposób samodzielnie zarządza katalogiem nagród.

Koniec roku, a budżet marketingowy jeszcze niewykorzystany?

Wykorzystaj efektywnie budżet marketingowy na bezpośrednie wsparcie sprzedaży. Przekonaj się jak szybko zaprocentuje. Nie wyrzucaj pieniędzy na drogie działania reklamowe. Lepiej przeprowadź program wsparcia sprzedaży i użyj przedpłacone karty premiowe Edenred. Zmotywujesz w ten sposób siły sprzedaży do zwiększenia obrotów. W efekcie Twoja sprzedaż wzrośnie, a budżet zostanie skutecznie zrealizowany.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lojalność doceniana na całym świecie

Grupa Edenred stworzyła markę Global Rewards®, która dała jej pozycję światowego lidera w marketingu lojalnościowym. Wyróżnia nas ponad 50-letnie doświadczenie i know-how. Oferujemy nową jakość w tworzeniu nowoczesnego katalogu nagród na polskim rynku. Klienci wysoko cenią nas za indywidualne podejście, jakość obsługi i elastyczność w działaniu. Liczy się dla nas każdy detal związany z obsługą klientów, użytkowników kart oraz uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży.

Dowiedz się więcej

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mariusz Cichy
Dyrektor Sprzedaży w kategorii Programy Lojalnościowe