Usiądź wygodnie, wejdź na www.onezakrecone.pl i zobacz nowy serial „Zakręcone” zrealizowany dla marki ŠKODA.
Odważne i zabawne dialogi. Prosta forma i krótkie scenki rodzajowe. Wszystko to sprawia, że w bohaterkach na pewno można odnaleźć kawałek siebie. Ten krótkometrażowy serial o świecie płci pięknej jest konsekwencją działań marki, skierowanych do kobiet. Projekt został stworzony specjalnie do Internetu, a za jego realizację odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
Zobacz również
Zakręcone to prawdziwe „one”, czyli trzy bohaterki, które wszelkie życiowe zakręty przeżywają razem: Ala (w tej roli Katarzyna Bujakiewicz) to mocno niezorganizowana mama. Stara się opanować świat i przykładnie pełnić rodzinne role. Jest kobietą w każdym calu, ale stara się bronić facetów. Ola (Magdalena Różczka) jest symbolem kobiety sukcesu, która nie uznaje kompromisów. Zna swoją wartość i ma swoje zdanie. Zakręcony tercet zamyka Ula (Agnieszka Więdłocha). Jest najmłodsza i wchodzi w okres, kiedy musi określić siebie jako kobietę. Targana uczuciami dostarcza nie tylko wiele uśmiechu, czasem współczucia, ale na pewno pretekstu do prawdziwych damskich rozmów o współczesnym świecie, życiu, facetach. W sześciu odcinkach serialu role pierwszoplanowe odegrały też ŠKODY FABIA, SUPERB i KODIAQ.
Premiera serialu odbyła się 16 listopada w Cinema City Arkadia. Gośćmi pokazu były aktorki Katarzyna Bujakiewicz, Magdalena Różczka i Agnieszka Więdłocha.
Serial można oglądać na stronie www.OneZakrecone.pl oraz na platformie Player.pl. Będzie on również promowany m.in. na YouTube, Player.pl oraz w radiu Zet.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Scenariusz napisał Karol Klementewicz, za reżyserię odpowiadała Julia Rogowska, a za produkcję Papaya Films.
Słuchaj podcastu NowyMarketing