„Dzięki przeprowadzonym przez nas przed emisją badaniom wiemy, że reklama silnie angażuje emocjonalnie, przez co jest dobrze zapamiętywana i wyróżnia się z bloku reklamowego”, powiedział Wiktor Urban, Kierownik Marketingu Marki i Promocji PGNiG Obrót Detaliczny.
„Konsumenci w różnym wieku utożsamiali się z reklamą mówiąc, że to „reklama dla takich osób jak one”. Wynik na wskaźniku utożsamienie się z marką jest na poziomie 1 proc. najlepszych rezultatów spośród około 300 reklam z sektora usług przebadanych przez zaangażowaną przez nas firmę badawczą. Wynik na wskaźniku zaangażowanie emocjonalne jest w 6 proc. najlepiej ocenianych reklam z tej samej bazy” – dodał Urban.
Zobacz również
Kreację do kampanii przygotowała agencja Brasil. Zakupem mediów firma zajmowała się samodzielnie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]