…rozpoczyna.
Co decyduje o miłości do miasta? Własne, ulubione ścieżki? Bliskość przyrody? A może nowoczesna architektura i sprawna komunikacja miejska? Dzięki plebiscytowi „Kocham to Miasto – Miasto Roku 2016” mieszkańcy i wielbiciele mogą pokazać to, co warte odkrycia w ich miejscowościach. Najważniejsze jest zaangażowanie wszystkich, którzy… kochają to miasto!
Zobacz również
W konkursie biorą udział wybrane miejscowości o wielkości od 50 000 do 100 000 mieszkańców.
Na wybrane przez siebie miasto można oddawać głos codziennie na stronie www.hrs.com/pl/projekty/miasto-roku. Warto uzasadnić swoją decyzję, ponieważ na twórców najbardziej interesujących komentarzy czekają atrakcyjne nagrody – aparat fotograficzny FUJIFILM Instax oraz 3 bony podarunkowe do sieci Empik o wartości 100 zł. Jaką nagrodę otrzyma miasto? Oprócz tytułu Miasta Roku 2016 zyskuje ono wsparcie HRS w promocji w sieci.
Plebiscyt pomoże w odkrywaniu uroków polskich miast i pozwoli poznać atrakcje turystyczne różnych regionów – o których turyści niekoniecznie dowiedzą się z przewodników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przebieg głosowania warto śledzić na stronie www.hrs.com/pl/projekty/miasto-roku/ oraz na profilach społecznościowych HRS.
Słuchaj podcastu NowyMarketing