Agencja UNIQUE ONE przygotowała akcję dla marki LION

„Milion batonów do wygrania” – to hasło ogólnopolskiej loterii promocyjnej marki LION (Nestlé Polska), przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE. Akcja przebiega w sieciach sklepów Żabka i Fresh Market. Organizację loterii powierzono agencji w wyniku wygranego przetargu.
O autorze
1 min czytania 2016-12-07

Loteria rozpoczęła się 5 grudnia i potrwa do 30 kwietnia 2017 roku lub do wyczerpania zapasów z puli produktów promocyjnych z kodami uprawniającymi do odebrania nagrody, jeśli nastąpi to przed upływem wyżej wymienionego terminu. Do wygrania jest milion batonów LION standard 42 g.

Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sklepach sieci Żabka i Fresh Market należy jednorazowo kupić baton LION w opakowaniu oznaczonym komunikatem promocyjnym (batony LION standard, LION white, LION 2 pack, LION standard XL, LION white XL). Jeżeli kupujący znajdzie wewnątrz opakowania kod promocyjny, powinien zgłosić się z nim do sklepu Żabka lub Fresh Market i odebrać nagrodę (baton LION standard 42 g). Szczegóły loterii i regulamin dostępny jest na stronach www.lion.pl lub www.uniqueone.pl .

 Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży, a także kampanią reklamową w telewizji, która wystartuje w lutym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj