Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Paweł Kasprzak nabywa udziały w NuOrder

Paweł Kasprzak został współudziałowcem w agencji NuOrder poprzez nabycie 10% udziałów spółki od Michała Siejaka, dyr. zarządzającego NuOrder, jedynego udziałowca.
O autorze
0 min czytania 2016-12-07

 Zaproszenie Pawła Kasprzaka do spółki i wykupienia udziałów jest uznaniem jego zaangażowania i wkładu w rozwój agencji. Paweł nadal będzie obejmował stanowisko head of strategy & client service.

Kasprzak związany jest z agencją NuOrder od 6 lat. Wykształcenie marketingowe zdobywał w szkołach w Wielkiej Brytanii i Szwecji. Prywatnie jest pasjonatem zagadnień strategicznych związanych z konstrukcją i architekturą marki.

Paweł realizował projekty dla takich klientów jak: Bayer, Boiron, Bosch, CEDC, Danfoss, Maspex, Ministerstwo Finansów, Polpharma, PZPN, USP Zdrowie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj