Gwiazdy zachęcają do zapoznania się z akcją, w której kupując casualową torbę z włókniny powstałej z materiałów recyclingowych, można wesprzeć programy środowiskowe organizacji ekologicznej WWF Polska. Torby dostępne są w sprzedaży sklepów VIVE Profit.
Zobacz również
Projekt „ADAPTACJA” to pomysł na dawanie drugiego życia tekstyliom, poprzez wykorzystywanie ich w nowych produktach w postaci przetworzonej, takiej jak np. włókniny. Grupa VIVE, we współpracy z projektantem Mariuszem Przybylskim i organizacja ekologiczną WWF Polska, stworzyli limitowaną serię eco-toreb, wykonanych z surowców tekstylnych pochodzących z recyklingu. Materiał na torby (melanżowy filc) powstał z tekstyliów wyselekcjonowanych na produkcji VIVE Textile Recycling.
Torby casualowe z limitowanej edycji można kupić w sieci sklepów VIVE Profit, należącej do spółki wchodzącej w skład VIVE Group. Adresy wielkopowierzchniowych sklepów można znaleźć na stronie www.viveprofit.pl. Ekologiczne torby są również dostępne w warszawskich butikach projektanta Mariusza Przybylskiego (MODO i MYSIA 3) oraz w jego sklepie online pod adresem http://www.butik.mariuszprzybylski.com/.
Kampania społeczna
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Projekt „ADAPTACJA” nosi znamiona akcji społecznej. Społecznościowy charakter kampanii będzie realizowany poprzez budowanie świadomości i odpowiedzialności za przyszłość planety, a także współtworzenie nurtu Textile Upcycling, czyli przetwarzania odpadów tekstylnych na nowe produkty o wyższej wartości. Kampania będzie miała również wymiar charytatywny, ponieważ cały zysk ze sprzedaży toreb Grupa VIVE przekaże na programy środowiskowe WWF Polska. Środki finansowe zostaną przeznaczone na realizację projektów Bałtyku, Karpat i rzek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ambasadorzy projektu
Ambasadorem projektu jest projektant mody Mariusz Przybylski, który zaprojektował ekologiczną torbę. Marka zaprosiła również do współpracy Beatę Sadowską i Łukasza Nowickiego ze względu na ich zamiłowanie do tematyki eco. Beata Sadowska, polska dziennikarka radiowa i telewizyjna, od lat promuje ideę życia w zgodzie z naturą. Zachęca do aktywnego spędzania czasu oraz dbania o kupowanie produktów naturalnych. Łukasz Nowicki, aktor, dziennikarz i prezenter telewizyjny programu „Pytanie na śniadanie”, chętnie wspiera akcje społeczne, dlatego i tym razem zaangażował się w ważny projekt budujący świadomość roli recyclingu. Wszyscy partnerzy przekonują, że zakup torby w okresie świątecznym jest najlepszym prezentem dla najbliższych, którzy w ten sposób przekażą środki na ochronę środowiska.
Kampania z udziałem gwiazd, prowadzona jest w serwisach społecznościowych, na stronach internetowych spółek należących do VIVE Group, w sieci reklamowych Google i w sklepach VIVE Profit. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada Pion Marketingu VIVE Group.
Kampania wpisuje się w nurt TEXTILE UPCYCLING, którego inicjatorem jest VIVE Group, pierwsza na rynku marka prowadząca akcje reklamowe w segmencie odzieży używanej. Firma uruchomiła nową stronę internetową www.textileupcycling.pl, która przedstawia ideę nurtu i pokazuje dotychczasowe akcje marki związane z art recyclingiem. Firma zachęca innych do zaangażowania się w szerzenie koncepcji Textile Upcyclingu.
Więcej na www.textileupcycling.pl . Pobierz aplikację mobilną ADAPTACJA dostępną tutaj.