13 grudnia wieczorem odbyła się premiera najnowszego teledysku Pezeta dzięki Play, TIDAL i Artegence

Teledysk do nowego utworu pt. „Nie zobaczysz łez” powstał dzięki współpracy rapera z marką Play, piosenkę wyprodukował Auer, a za koncepcję oraz realizację akcji odpowiada agencja Artegence.
O autorze
1 min czytania 2016-12-14

Premiera odbyła się 13 grudnia wieczorem w serwisie streamingowym TIDAL, w którym produkcja jest początkowo na wyłączność, a klienci Play mają do niego dostęp zupełnie za darmo.

Po kilku latach artystycznej nieobecności, Pezet powrócił z nowym utworem – napisał emocjonalny tekst, do którego powstał równie poruszający klip. Artystycznie pokazane w nim historie przedstawiają kilka ludzkich sylwetek, skłonionych do refleksji nad swoim życiem, w jego przełomowych momentach. Klip jest zupełnie inny niż wcześniejsze produkcje Pezeta, to opowieści ludzi z różnych światów i w różnym wieku, podobne do tej, którą autor opisuje w tekście. Teledysk wyreżyserował Łukasz Zabłocki, za kamerą stanął Michał Dąbal. Co ważne, utwór „Nie zobaczysz łez”, zapowiada nową, długo wyczekiwaną przez fanów płytę.

Współpraca Pezeta z Play i TIDAL rozpoczęła się już wcześniej – konkursem, w ramach którego na dedykowanej stronie www.zagrajzpezetem.pl, fani artysty otrzymali możliwość wygrania udziału w teledysku. Była to dla nich świetna okazja, aby osobiście poznać swojego idola i przyglądać się produkcji, której efekty obejrzą setki tysięcy osób.

Akcja jest kolejnym działaniem promującym darmowy dostęp klientów Play do wersji premium popularnego serwisu streamingowego TIDAL.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Teledysk powstał przy współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film.

Słuchaj podcastu NowyMarketing