Rusza pierwsza kampania reklamowa marki Semilac

Czołowa marka lakierów hybrydowych w Polsce – Semilac po raz pierwszy rusza z kampanią outdoorową. Niestandardowe nośniki będą reklamować konkurs zorganizowany przez markę.
O autorze
1 min czytania 2016-12-16

Kampania rozpoczyna się 16 grudnia. Działania reklamowe obejmą citylighty zlokalizowane w centralnych punktach Warszawy i Poznania. Kilkadziesiąt nośników będzie prezentować niestandardową formę reklamy.

Po raz pierwszy w historii firmy zdecydowaliśmy się na wykorzystanie citylightów do promocji naszych działań. Te nośniki umożliwią nam nie tylko dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, ale i ze względu na wykorzystywany w nich innowacyjny druk soczewkowy, pozwolą nam pozytywnie zaskoczyć przechodniów – mówi Joanna Przybylska, Marketing Manager Nesperta sp. z o. o.

Semilac na swoich nośnikach wykorzysta efekt flip, który umożliwia pokazanie kilku obrazów w jednym. Patrząc na wydruk pod różnym kątem będzie można zobaczyć inną treść.

Kampania reklamowa będzie promować konkurs organizowany w social mediach. Zadanie będzie łatwe, lecz wymagające kreatywności. – Zachęcamy ludzi, aby w zabawny i pomysłowy sposób, nieco z przymrużeniem oka, pokazali nam jak wspólnie rozwiązują życiowe dylematy. Najlepsze zgłoszenia z hashtagiem #razemzsemilac zostaną nagrodzone naszymi produktami – dodaje J. Przybylska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs zaplanowano od 16 do 31 grudnia 2016r, regulamin dostępny jest na: www.semilacfun.com/razemzsemilac

Kreacja i zakup nośników był po stronie firmy Nesperta Sp. z o.o, właściciela marki Semilac.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się