Kampania rozpoczyna się 16 grudnia. Działania reklamowe obejmą citylighty zlokalizowane w centralnych punktach Warszawy i Poznania. Kilkadziesiąt nośników będzie prezentować niestandardową formę reklamy.
Po raz pierwszy w historii firmy zdecydowaliśmy się na wykorzystanie citylightów do promocji naszych działań. Te nośniki umożliwią nam nie tylko dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, ale i ze względu na wykorzystywany w nich innowacyjny druk soczewkowy, pozwolą nam pozytywnie zaskoczyć przechodniów – mówi Joanna Przybylska, Marketing Manager Nesperta sp. z o. o.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Semilac na swoich nośnikach wykorzysta efekt flip, który umożliwia pokazanie kilku obrazów w jednym. Patrząc na wydruk pod różnym kątem będzie można zobaczyć inną treść.
Kampania reklamowa będzie promować konkurs organizowany w social mediach. Zadanie będzie łatwe, lecz wymagające kreatywności. – Zachęcamy ludzi, aby w zabawny i pomysłowy sposób, nieco z przymrużeniem oka, pokazali nam jak wspólnie rozwiązują życiowe dylematy. Najlepsze zgłoszenia z hashtagiem #razemzsemilac zostaną nagrodzone naszymi produktami – dodaje J. Przybylska.
Konkurs zaplanowano od 16 do 31 grudnia 2016r, regulamin dostępny jest na: www.semilacfun.com/razemzsemilac
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kreacja i zakup nośników był po stronie firmy Nesperta Sp. z o.o, właściciela marki Semilac.
Słuchaj podcastu NowyMarketing