Na stronie internetowej www.wloclawekketchup.pl ruszył właśnie konkurs, w którym aby wygrać, należy znaleźć świąteczną wersję kultowego słoiczka oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe używając haseł podanych na stronie. Każdego dnia aż do Świąt zmieniane będzie miejsce ukrycia słoiczka oraz poszczególne hasła, których należy użyć w odpowiedzi konkursowej. Włocławek zachęca do dzielenia się swoimi historiami i anegdotami związanymi z tym magicznym, świątecznym czasem.
Codziennie wygrać można zimowy zestaw Włocławka, w skład którego wchodzi Włocławkowa bluza, czapka, szalik oraz zapas ketchupu. Taki zestaw z pewnością pomoże przetrwać nawet najcięższą zimę!
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za organizację konkursu i działania promocyjne w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Mint Media.
Zapraszamy do udziału w konkursie → tutaj.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]