TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Medicover podwójnie wyróżniony w badaniu konsumenckim Superbrands

W najnowszym, prestiżowym badaniu Superbrands Medicover pokonał prawie 2 tys. marek konsumenckich i znalazł się w ścisłym gronie laureatów. W kategorii opieka medyczna Medicover zdobył dwa wyróżnienia: Superbrands oraz Created in Poland Superbrands.
O autorze
2 min czytania 2016-12-21

Medicover znalazł się pośród 500 marek, które przeszły trzy etapy certyfikacji i zostały laureatami tytułu Superbrands 2016 / 2017. Firma została wyróżniona jako jedna z najlepszych polskich marek w kategorii opieka medyczna. Wyniki przygotowane zostały w oparciu o ocenę ekspertów oraz badanie konsumenckie. Laureaci tytułu Superbrands wyróżniają się nie tylko wysoką jakością świadczonych usług, ale również dużym zaufaniem wśród klientów.

– Konsumenci doceniają silne marki – takie które spełniają obietnice, które są o czymś ważnym, które są prawdziwe. Jestem dumna z tego, że Medicover ma tytuł  Superbrands i to podwójny. Najbardziej cieszą nagrody, w których jurorami są konsumenci en masse. Te wyróżnienia są motorem do dalszej pracy i działania – komentuje Dorota Hallerdyrektor ds. Marketingu i Komunikacji.

Najważniejszy jest głos konsumenta

Proces wyłaniania laureatów podzielony jest na trzy etapy. W tym roku  jeszcze bardziej uwzględniony został głos konsumenta wyrażający uznanie dla jakości i przede wszystkim zaufanie do marek. Początkowa lista obejmuje ponad 2 tys. polskich i zagranicznych marek, które poddane są badaniu konsumenckiemu na próbie ponad 15 tys. osób. Na podstawie ich rekomendacji i oceny znajomości marki, do drugiego etapu kwalifikuje się 800 kandydatów. Eksperci branżowi oceniają przejrzystość działania marki i jej wyróżniki na tle konkurencji. Na podstawie czterech kryteriów: rekomendacji, znajomości, spójności i wyróżnialności – wyłanianych jest 500 laureatów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Laureaci Procesu Certyfikacji Superbrands zestawieni są w kategoriach branżowych.

Od 12 lat oceniają polskie marki

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Superbrands to międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 12 lat zajmuje się oceną wszystkich istotnych marek na rynku, przyznając im najbardziej wiarygodny, bo oparty na badaniu konsumenckim, tytuł. Wyniki certyfikacji są co roku ogłaszane i udostępniane na stronie internetowej Superbrands. Miejsce w gronie laureatów daje dostęp do rozbudowanego i prestiżowego programu „Klub Superbrands”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Medicover – 21 lat doświadczenia w zakresie opieki zdrowotnej

Grupa Medicover jest międzynarodową firmą medyczną oferującą pełny zakres opieki medycznej.  W Polsce opiekuje się ponad 8 tys. firm i ponad 660 tys. pacjentów. Posiada 160 własnych placówek medycznych w różnych regionach Polski. Współpracuje także z ponad 1 700 placówkami partnerskimi w całym kraju. O zdrowie pacjentów troszczy się ponad 3000 lekarzy i 1100 pielęgniarek i personelu pomocniczego w placówkach własnych oraz przeszło 9 tys. lekarzy współpracujących. Medicover zbiera doświadczenia i poszerza zakres działalności już od ponad 21 lat. Ukoronowaniem dotychczasowego rozwoju firmy w Polsce było otwarcie w 2009 roku pierwszego, wielospecjalistycznego Szpitala Medicover w warszawskim Wilanowie. Jako jedyna prywatna firma medyczna w Polsce, Medicover zapewnia swoim pacjentom pełną opiekę medyczną obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową, stomatologię aż po kompleksową opiekę szpitalną. Usługi dostępne w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych kierowane są zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych. Grupa Medicover rozwija swoją działalność nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Europy. Więcej informacji na stronie