Medicover podwójnie wyróżniony w badaniu konsumenckim Superbrands

W najnowszym, prestiżowym badaniu Superbrands Medicover pokonał prawie 2 tys. marek konsumenckich i znalazł się w ścisłym gronie laureatów. W kategorii opieka medyczna Medicover zdobył dwa wyróżnienia: Superbrands oraz Created in Poland Superbrands.
O autorze
2 min czytania 2016-12-21

Medicover znalazł się pośród 500 marek, które przeszły trzy etapy certyfikacji i zostały laureatami tytułu Superbrands 2016 / 2017. Firma została wyróżniona jako jedna z najlepszych polskich marek w kategorii opieka medyczna. Wyniki przygotowane zostały w oparciu o ocenę ekspertów oraz badanie konsumenckie. Laureaci tytułu Superbrands wyróżniają się nie tylko wysoką jakością świadczonych usług, ale również dużym zaufaniem wśród klientów.

– Konsumenci doceniają silne marki – takie które spełniają obietnice, które są o czymś ważnym, które są prawdziwe. Jestem dumna z tego, że Medicover ma tytuł  Superbrands i to podwójny. Najbardziej cieszą nagrody, w których jurorami są konsumenci en masse. Te wyróżnienia są motorem do dalszej pracy i działania – komentuje Dorota Hallerdyrektor ds. Marketingu i Komunikacji.

Najważniejszy jest głos konsumenta

Proces wyłaniania laureatów podzielony jest na trzy etapy. W tym roku  jeszcze bardziej uwzględniony został głos konsumenta wyrażający uznanie dla jakości i przede wszystkim zaufanie do marek. Początkowa lista obejmuje ponad 2 tys. polskich i zagranicznych marek, które poddane są badaniu konsumenckiemu na próbie ponad 15 tys. osób. Na podstawie ich rekomendacji i oceny znajomości marki, do drugiego etapu kwalifikuje się 800 kandydatów. Eksperci branżowi oceniają przejrzystość działania marki i jej wyróżniki na tle konkurencji. Na podstawie czterech kryteriów: rekomendacji, znajomości, spójności i wyróżnialności – wyłanianych jest 500 laureatów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Laureaci Procesu Certyfikacji Superbrands zestawieni są w kategoriach branżowych.

Od 12 lat oceniają polskie marki

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Superbrands to międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 12 lat zajmuje się oceną wszystkich istotnych marek na rynku, przyznając im najbardziej wiarygodny, bo oparty na badaniu konsumenckim, tytuł. Wyniki certyfikacji są co roku ogłaszane i udostępniane na stronie internetowej Superbrands. Miejsce w gronie laureatów daje dostęp do rozbudowanego i prestiżowego programu „Klub Superbrands”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Medicover – 21 lat doświadczenia w zakresie opieki zdrowotnej

Grupa Medicover jest międzynarodową firmą medyczną oferującą pełny zakres opieki medycznej.  W Polsce opiekuje się ponad 8 tys. firm i ponad 660 tys. pacjentów. Posiada 160 własnych placówek medycznych w różnych regionach Polski. Współpracuje także z ponad 1 700 placówkami partnerskimi w całym kraju. O zdrowie pacjentów troszczy się ponad 3000 lekarzy i 1100 pielęgniarek i personelu pomocniczego w placówkach własnych oraz przeszło 9 tys. lekarzy współpracujących. Medicover zbiera doświadczenia i poszerza zakres działalności już od ponad 21 lat. Ukoronowaniem dotychczasowego rozwoju firmy w Polsce było otwarcie w 2009 roku pierwszego, wielospecjalistycznego Szpitala Medicover w warszawskim Wilanowie. Jako jedyna prywatna firma medyczna w Polsce, Medicover zapewnia swoim pacjentom pełną opiekę medyczną obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową, stomatologię aż po kompleksową opiekę szpitalną. Usługi dostępne w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych kierowane są zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych. Grupa Medicover rozwija swoją działalność nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Europy. Więcej informacji na stronie