Rozpoczęta w styczniu kampania ZaadoptujFaceta pod hasłem Produkty Premium obejmuje telewizję, m.in. kanały Polsat News, TVN 7, TVN Style, MTV Polska, TLC, FOX, BBC Lifestyle, 4FUN.TV, HISTORY, TV4, Superstacja. Kampania telewizyjna potrwa do 5lutego. W spocie występuje znana we Francji satyryczka Lucienne Moreau, urodzona w 1933 roku.
W Blue Monday (poniedziałek 16 stycznia), czyli dzień okrzyknięty jako najbardziej depresyjny każdego roku, w mediach społecznościowych ruszyła równoległa kampania zatytułowana Blue Week. ZaadoptujFaceta to serwis i aplikacja randkowa, w której tradycyjne role zostały odwrócone. W DNA marki wpisany jest humor i szczypta prowokacji. Mężczyźni zostali w najnowszej kampanii potraktowani zatem jak… towar, a najgorszy dzień roku wydłużono do tygodnia. – Czyścimy magazyny. Przeceniliśmy więc niektóre produkty, które nie cieszyły się większym zainteresowaniem w ubiegłym roku. Być może ktoś wrzuci je do koszyka w gorączce noworocznych wyprzedaży. Choć szczerze mówiąc, odradzamy – żartuje Alan Bento, marketing manager odpowiedzialny za rozwój marki ZaadoptujFaceta.
Zobacz również
ZaadoptujFaceta jest portalem randkowym cieszącym się dużą popularnością nie tylko we Francji. Korzysta z niego ponad 12 mln użytkowników. Po ugruntowaniu swojej pozycji na lokalnym rynku, aplikacja zdobywa kolejne. Wśród nich Polska jest jednym z najbardziej perspektywicznych. – Polki to niezależne kobiety. Doceniają fakt, że to do nich należy ostatnie słowo w nawiązywaniu znajomości. ZaadoptujFaceta doskonale odpowiada na potrzeby generacji młodych ludzi, którzy postrzegają dostępne w Polsce serwisy randkowe jako przestarzałe, a aktywność na nich za wstydliwą. Naszych użytkowników wyróżnia poczucie humoru i sporo dystansu. Zapewniamy im możliwość spotkania osób podobnych do siebie – mówi Bento z ZaadoptujFaceta.