Nowatorska i oryginalna dla ruchu hospicyjnego odsłona akcji „18,60” ma na celu ukazać w nowym świetle pomoc hospicjum oraz zachęcić darczyńców do regularnego wspierania FHO. Podstawowymi kanałami są media społecznościowe, gdzie został opublikowany film “Co chcesz za 18,60 zł?” oraz dedykowana podstrona fho.org.pl/18-60-zl.
„Kawa czy burger? Oto jest pytanie. My w hospicjum też mamy niezłe zagwozdki.”
Akcja rozpoczęta w 2013 r., dziś zmienia swoje oblicze. Przewrotny charakter filmu, nawiązując do konsumpcyjnych zachowań ludzkich, ma skłonić do refleksji nad tym, co w życiu jest ważne. Staramy się dotrzeć do młodszego pokolenia, stawiając na najbliższy mu content wideo. Otwieramy tym samym nowy kanał komunikacji z potencjalnym darczyńcą.
Zobacz również
Ile życia w hospicjum?
Ursynowskie hospicjum to nie “umieralnia”. Film ma pokazać, jak dużo życia jest w hospicjum – miejscu, w którym pracownicy zarówno na oddziale, jak i ci administracyjni oraz wolontariusze starają się poprawić komfort życia pacjentów. Dzięki ich zaangażowaniu film powstał bez wkładu finansowego, własnymi siłami. Aktorzy to pacjenci, wolontariusze i pracownicy Fundacji.
Dlaczego 18,60?
Potrzeby hospicjum w 60% pokrywa NFZ i Urząd Miasta. Pozostałe środki musimy pozyskać sami, obecnie to kwota 110 tys. zł miesięcznie. W 2013 r. wyznaczyliśmy sobie cel – pozyskać 6 tys. wpłat na hospicjum co miesiąc. Brakujące 110 tys. zł to 6 tys. darowizn po 18,60 zł.
Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie
Od 27 lat niesiemy bezpłatną pomoc ludziom, którzy są u kresu życia w chorobie onkologicznej. W skali roku 120-osobowy zespół otacza opieką ponad 3000 pacjentów. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu i wielkiemu sercu darczyńców oraz wolontariuszy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing