Kawa czy burger? Oto jest pytanie!

Co chcesz za 18,60? Dobrego burgera, dobrą kawę czy samo dobro? O tym, co można za 18,60 zł i czy w ogóle warto pomagać - w najnowszej kampanii Fundacji Hospicjum Onkologiczne.
O autorze
1 min czytania 2017-01-18

Nowatorska i oryginalna dla ruchu hospicyjnego odsłona akcji „18,60” ma na celu ukazać w nowym świetle pomoc hospicjum oraz zachęcić darczyńców do regularnego wspierania FHO. Podstawowymi kanałami są media społecznościowe, gdzie został opublikowany film “Co chcesz za 18,60 zł?” oraz dedykowana podstrona fho.org.pl/18-60-zl.

„Kawa czy burger? Oto jest pytanie. My w hospicjum też mamy niezłe zagwozdki.”

Akcja rozpoczęta w 2013 r., dziś zmienia swoje oblicze. Przewrotny charakter filmu, nawiązując do konsumpcyjnych zachowań ludzkich, ma skłonić do refleksji nad tym, co w życiu jest ważne. Staramy się dotrzeć do młodszego pokolenia, stawiając na najbliższy mu content wideo. Otwieramy tym samym nowy kanał komunikacji z potencjalnym darczyńcą.

Ile życia w hospicjum?

Ursynowskie hospicjum to nie “umieralnia”. Film ma pokazać, jak dużo życia jest w hospicjum – miejscu, w którym pracownicy zarówno na oddziale, jak i ci administracyjni oraz wolontariusze starają się poprawić komfort życia pacjentów. Dzięki ich zaangażowaniu film powstał bez wkładu finansowego, własnymi siłami. Aktorzy to pacjenci, wolontariusze i pracownicy Fundacji.

Dlaczego 18,60?

Potrzeby hospicjum w 60% pokrywa NFZ i Urząd Miasta. Pozostałe środki musimy pozyskać sami, obecnie to kwota 110 tys. zł miesięcznie. W 2013 r. wyznaczyliśmy sobie cel – pozyskać 6 tys. wpłat na hospicjum co miesiąc. Brakujące 110 tys. zł to 6 tys. darowizn po 18,60 zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie

Od 27 lat niesiemy bezpłatną pomoc ludziom, którzy są u kresu życia w chorobie onkologicznej. W skali roku 120-osobowy zespół otacza opieką ponad 3000 pacjentów. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu i wielkiemu sercu darczyńców oraz wolontariuszy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing