Oryginalność jest nieskończona. W nowym spocie adidas Originals promuje równość

Oryginalność jest nieskończona. W nowym spocie adidas Originals promuje równość
Video sportowego giganta udowadnia, że „oryginalność jest nieskończona”. Adidas Originals w nowym spocie promuje równość wobec odmienności.
O autorze
1 min czytania 2017-01-19

Wczoraj Adidas Originals zaprezentowało nam nowe, reklamowe video. Najnowszy spot trwa zaledwie półtorej minuty, jednak pomysłowość i jakość wykonania zapierają dech w piersiach bardziej niż niejeden film.

Adidas zaangażował do spotu gwiazdy ze świata sportu i streetwearu. W reklamie możemy zobaczyć Snoop Dogga, Petre Collins, Brandona Ingrama i Kareema Abdul-Jabbar, a także znanych skaterów.

Spot jest pochwałą dla tolerancji wobec odmienności, a jej bohaterowie, jak hymn, śpiewają „My way” Franka Sinatry. Reklama ujawnia również współczesną interpretację obrazu Botticellego „Narodziny Wenus”. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Adidas coraz częściej zaskakuje. Kilka dni temu mogliśmy zobaczyć adidas Football we współpracy z Michałem Pazdanem – o czym możecie przeczytać → tutaj.

PS 2 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

A poniżej możecie zobaczyć nieoficjalną reklamę adidasa stworzoną przez niemieckiego studenta Eugena Merhera. Choć adidas nie uznał reklamy, ta w bardzo krótkim czasie stała się viralem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się