Pazdan nie blokuje, a zachęca do ruchu. Nowa akcja z adidas Football

Pazdan nie blokuje, a zachęca do ruchu. Nowa akcja z adidas Football
Michał Pazdan, jeden z najbardziej znanych obrońców polskiej reprezentacji razem z marką adidas Football “wkręcał” ludzi w warszawskich Złotych Tarasach.
O autorze
1 min czytania 2017-01-11

Tym razem Michał Pazdan nie blokował żadnego zawodnika, zachęcał za to odwiedzających sklep do ruchu. Slalom między półkami, wymiana podań ze sportowcem, to tylko kilka z atrakcji, które czekały na klientów adidas store. 

Coraz modniejsze staje się żartowanie znanych ludzi z przypadkowych osób. Jakie gwiazdy mogliśmy jeszcze zobaczyć w roli „wkręcających”.

Słynny piłkarz Cristiano Ronaldo w pełnej charakteryzacji, ze sztuczną brodą i w peruce, udawał ulicznego artystę w Madrycie! Przechodnie nie zwracali na niego uwagi, dopóki nie ujawnił się, dając piłkę z autografem małemu chłopcu.

W 2015 roku z okazji powrotu Terminatora na ekrany Arnold Schwarzenegger wziął udział w akcji dobroczynnej, zorganizowanej przy udziale fundacji Omaze, zajmującej się spełnianiem marzeń amerykańskich dzieciaków. Ucharakteryzowany za postać z filmu wkręcał fanów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2014 roku z okazji Prima Aprilis Adam Małysz zrobił mieszkańcom Warszawy dość nietypowy żart. Najpierw wcielił się w rolę taksówkarza jednej ze stołecznych korporacji, a następnie podjeżdżał po niczego niespodziewających się pasażerów swoją dakarową rajdówką.

Petter Solberg, norweski kierowca rajdowy z tytułem mistrza świata na swoim koncie, został przebrany i odpowiednio ucharakteryzowany, aby wyglądać na 82-latka, który właśnie kupił Mercedesa-AMG C63 S AMG w wersji nadwoziowej Estate. Po zamontowaniu kamer we wnętrzu auta, wkręcał pracowników serwisowych, którzy zostali wezwani, aby zweryfikować problem z samochodem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jeden z magazynów zaproponował z kolei Danielowi Radcliffe’owi godzinę pracy na recepcji. Aktor z Harry’ego Pottera zgodził się i możemy zobaczyć go za recepcyjną ladą. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 

Więcej o prankvertisingu możecie przeczytać w naszym artykule →   tutaj