TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pazdan nie blokuje, a zachęca do ruchu. Nowa akcja z adidas Football

Pazdan nie blokuje, a zachęca do ruchu. Nowa akcja z adidas Football
Michał Pazdan, jeden z najbardziej znanych obrońców polskiej reprezentacji razem z marką adidas Football “wkręcał” ludzi w warszawskich Złotych Tarasach.
O autorze
1 min czytania 2017-01-11

Tym razem Michał Pazdan nie blokował żadnego zawodnika, zachęcał za to odwiedzających sklep do ruchu. Slalom między półkami, wymiana podań ze sportowcem, to tylko kilka z atrakcji, które czekały na klientów adidas store. 

Coraz modniejsze staje się żartowanie znanych ludzi z przypadkowych osób. Jakie gwiazdy mogliśmy jeszcze zobaczyć w roli „wkręcających”.

Słynny piłkarz Cristiano Ronaldo w pełnej charakteryzacji, ze sztuczną brodą i w peruce, udawał ulicznego artystę w Madrycie! Przechodnie nie zwracali na niego uwagi, dopóki nie ujawnił się, dając piłkę z autografem małemu chłopcu.

W 2015 roku z okazji powrotu Terminatora na ekrany Arnold Schwarzenegger wziął udział w akcji dobroczynnej, zorganizowanej przy udziale fundacji Omaze, zajmującej się spełnianiem marzeń amerykańskich dzieciaków. Ucharakteryzowany za postać z filmu wkręcał fanów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2014 roku z okazji Prima Aprilis Adam Małysz zrobił mieszkańcom Warszawy dość nietypowy żart. Najpierw wcielił się w rolę taksówkarza jednej ze stołecznych korporacji, a następnie podjeżdżał po niczego niespodziewających się pasażerów swoją dakarową rajdówką.

Petter Solberg, norweski kierowca rajdowy z tytułem mistrza świata na swoim koncie, został przebrany i odpowiednio ucharakteryzowany, aby wyglądać na 82-latka, który właśnie kupił Mercedesa-AMG C63 S AMG w wersji nadwoziowej Estate. Po zamontowaniu kamer we wnętrzu auta, wkręcał pracowników serwisowych, którzy zostali wezwani, aby zweryfikować problem z samochodem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jeden z magazynów zaproponował z kolei Danielowi Radcliffe’owi godzinę pracy na recepcji. Aktor z Harry’ego Pottera zgodził się i możemy zobaczyć go za recepcyjną ladą. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 

Więcej o prankvertisingu możecie przeczytać w naszym artykule →   tutaj