#MiłośćMamyZaZero to wzruszająca kampania w której promowana jest oferta otwarcia konta dla Młodych w PKO. Każdy uczestnik promocji otrzyma, w zamian za otwarcie konta, 10 kodów promocyjnych, które można wymienić na bilety w kasach kin Cinema City albo Helios. W puli akcji jest 10 tys. biletów.
Już we wrześniu mieliśmy okazję zobaczyć popularnego youtubera we współpracy z PKO. Podczas kampanii „Dużo za zero” w dwóch lokalizacjach w Warszawie powstały murale z grafiką przedstawiającą zero złotych. Są one jednocześnie tłem spotu z udziałem Stankiewicza.
Zobacz również
PS
Swojego czasu głośna była kampania IKEA, do której zaproszono osoby mieszkające obok siebie, ale o tym nie wiedzące. Usadzono je na krzesłach tyłem do siebie tak, by nie mogli zobaczyć rozmówcy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Empik z kolei zorganizował sondę, w której pytał polaków o kulturę. Zobaczcie efekt!
PS 3
A → tutaj możecie przeczytać o kampanii, przy której Samsung współpracuję z youtuberem Dem3000.