Park Ostrobramska to pierwsze osiedle mieszkaniowe Skanska Residential Development Poland w Warszawie. Lemon Sky w ramach współpracy m. in. zaprojektuje i wdroży nowy serwis www. Do zadań agencji należy również promocja Parku Ostrobramska w obszarze offline. Za obsługę mediów odpowiada Codemedia S.A.
– Park Ostrobramska to dla nas bardzo ważna inwestycja i zależało nam, aby działania promocyjne były prowadzone przez profesjonalistów. Kompleksowa strategia działań i przemyślane, odpowiednio dobrane rozwiązania zapewniają skuteczność realizacji naszych planów biznesowych – mówi Michał Świderski, Sales and Marketing Manager w Skanska Residential Development Poland.
Zobacz również
Lemon Sky prowadzi szeroko zakrojoną kampanię outdoorową, radiową oraz prasową, a także działania promocyjne w kanale online. Agencja przeprowadziła również cykl wydarzeń promocyjno-reklamowych, takich jak np. oryginalne dni otwarte inwestycji – „Świat Przyrody Skanska”, podczas których przewidziane były edukacyjne atrakcje dla całej rodziny.
– Organizując wydarzenia promujące nową inwestycję wzięliśmy pod uwagę unikalne wartości marki Skanska. Świat Przyrody spotkał się z ogromnym zainteresowaniem dzieci oraz ich rodziców. W każdym naszym działaniu patrzymy przez pryzmat unikatowych korzyści, które wyróżniają naszego Klienta na tle innych developerów – mówi Katarzyna Szostakowska, Head of Offline w Lemon Sky.
Agencja zaprojektowała i wdrożyła projekt uczestnictwa Klienta podczas targów mieszkaniowych Nowy DOM Nowe MIESZKANIE, które odbyły się w dn. 8-9 września br. Stoisko stworzone przez Lemon Sky dla Skanska Residential Development Poland zostało wyróżnione nagrodą za najładniejsze stoisko podczas targów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing