źródło zdjęcia głównego: pexels.com
Pomysł na samą akcję powstał spontanicznie, jako odpowiedź na coraz częstsze alarmy smogowe i pojawiające się informacje o drastycznym przekroczeniu norm zanieczyszczenia powietrza.
Zobacz również
„Złap oddech” to jedna z wielu aktywności jakie Electrolux podejmuje na rzecz edukowania o istocie jakości powietrza, którym oddychamy. W 2016 roku Electrolux był partnerem wydarzenia Smogathon, któremu przyświecała idea walki ze smogiem z pomocą technologii. W ramach kampanii „Zdrowy Dom 3D” marka Electrolux promuje rozwiązanie Full 3D Home Cleaning System, które pomaga dbać o dom w trzech jego wymiarach – czystej podłogi, czystego powietrza i czystych zakamarków. Stała komunikacja obejmuje działania marketingowe i public relations.
Za koncepcję i realizację akcji „Złap oddech” odpowiedzialna była agencja reklamowa Feno.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]