„Złap oddech” – Electrolux rozdaje czyste powietrze

W ramach akcji ambientowej rozdano aż 2 tysiące puszek z czystym powietrzem. Jej celem było zwrócenie uwagi na problem smogu w Warszawie.
O autorze
0 min czytania 2017-02-23

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Pomysł na samą akcję powstał spontanicznie, jako odpowiedź na coraz częstsze alarmy smogowe i pojawiające się informacje o drastycznym przekroczeniu norm zanieczyszczenia powietrza. 

„Złap oddech” to jedna z wielu aktywności jakie Electrolux podejmuje na rzecz edukowania o istocie jakości powietrza, którym oddychamy. W 2016 roku Electrolux był partnerem wydarzenia Smogathon, któremu przyświecała idea walki ze smogiem z pomocą technologii. W ramach kampanii „Zdrowy Dom 3D” marka Electrolux promuje rozwiązanie Full 3D Home Cleaning System, które pomaga dbać o dom w trzech jego wymiarach – czystej podłogi, czystego powietrza i czystych zakamarków. Stała komunikacja obejmuje działania marketingowe i public relations. 

Za koncepcję i realizację akcji „Złap oddech” odpowiedzialna była agencja reklamowa Feno.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj