Autorem zdjęć jest Willy Vanderperrew, który wcześniej pracował dla Diora czy Prady. Przed jego obiektywem wystąpili Mahershala Ali – zdobywca Oscara dla najlepszego aktora drugoplanowego oraz Trevante Rhodes, Alex Hibbert i Ashton Sanders.
Simons nie tylko ubrał aktorów na sesję, ale zagwarantował im nienaganny wizerunek na gali oscarowej.
Zobacz również
Dlaczego właśnie aktorzy Moonlight zostali nowymi ambasadorami marki?
„Ta kampania to wyraz uznania dla wspaniałych aktorów, którzy pokazali nam, jak trudno być sobą we współczesnym świecie”- wyjaśnia Simons.
Zdjęcia, choć uchwycone w minimalistycznej formie, robią na nas wrażenie!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
A Wam, jak się podobają? Co sądzicie o werdykcie Akademii Filmowej?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Piękne zdjęcia, dla znanych domów mody ma na swoim koncie również Peter Lindbergh. W tym roku to on, wraz z włoską firmą Pirelli, przygotował najseksowniejszy w świecie mody kalendarz, o którym przeczytać możecie → tutaj.
Jego teaser, zobaczycie tutaj: