W tradycji rosyjskiej, za sprawą pewnej piosenki, przyjęło się, że dziewczynki stworzone są z pięknych dodatków, które nie pozostawiają wiele miejsca na siłę, determinację, odwagę, czy spełnianie własnych pragnień.
W reklamie widzimy, że marka chce zamieszać w tradycji kulturowej, by otworzyć kobietom nowe możliwości. Kiedy główna bohaterka zmienia wydźwięk piosenki, na sali, wśród dobrze ubranych, starszych widzów, wzrasta zdziwienie.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Nike dodaje im takie atrybuty jak męstwo, niezależności, poczucie własnej wartości, siniaki!
Spot jest kolejnym przykładem tego, że Nike za cel postawił sobie propagowanie równości dla kobiet w sporcie i społeczeństwie.
Za kreację spotu odpowiada Wieden + Kennedy.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nike nie tylko w Rosji chce zmienić punkt widzenia ludzi. Niedawno mogliśmy zobaczyć reklamy z 3 innych stron świata.
PS 2
Niedawno, bo z okazji dnia kobiet, zrobiliśmy przegląd kampanii społecznych, w których główną rolę miały kobiety. Artykuł możecie przeczytać → tutaj.