fot. pexels.com
Auta hybrydowe znajdują się już w ofertach każdego producenta. Ograniczenie wydychanych z silników samochodów spalin to dla wielu najważniejsze zadanie. Z pomocą przychodzi rozwój technologii, która w połączeniu z kreatywnością może zdziałać wiele.
Zobacz również
Japończycy jako pierwsi na rynek wprowadzili auto napędzane wodorem -Toyote Mirai. Marka do promocji nowego samochodu wykorzystała outdoor. W Kalifornii rozstawiono specjalne billboardy, które zawierają tlenek tytanu. Ten w połączeniu z powietrzem staje się katalizatorem i usuwa z niego szkodliwe tlenki azotu.
Łącznie powstało 37 specjalnych billboardów, a za innowacyjną technologię odpowiedzialna jest firma PURETi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Toyota nie była pierwsza jeśli chodzi o billboardy pochłaniające zanieczyszczenia. W 2013 roku zaprezentowała nam roślinny billboard. Powstał z roślin, zwanych Carmona retusa. Pojedyncza roślina może rocznie zaabsorbować średnio prawie 6 kg dwutlenku węgla!
PS2
To nie pierwszy przykład niesamowitych billboardów. Niedawno Szwedzka sieć aptek „Apotek Hjärtat” stworzyła kampanię, która miała zachęcić do rzucenia palenia. W całej Szwecji stanęły interaktywne billboardy, które zaczynają kaszleć, gdy w pobliżu znajdzie się palacz.
Również w 2014 roku, w sztokholmskim metrze mogliśmy zobaczyć taką „reklamę”-wiadomość.
PS3
Jeśli chcecie zobaczyć inne przykłady ciekawych billboardów, wejdźcie → tutaj. Przygotowaliśmy ciekawe przykłady takiej reklamy.