Reklama dnia: Struś, który nie bał się latać. Nowy viral Samsunga

Reklama dnia: Struś, który nie bał się latać. Nowy viral Samsunga
Fakt, że strusie chowają głowę w piasek nikogo nie dziwi, ale to, że spełniają marzenia dzięki okularom VR?
O autorze
0 min czytania 2017-03-31

Jak przekonuje marka, nowe urządzenia przekraczają granice wyznaczone dotychczas przez pozostałe smartfony. Do przekraczania granic i podejmowania wyzwań z pozoru niemożliwych marka zachęca na przykładzie strusia, który zapragnął latać.

Nowy spot Samsunga to coś więcej niż zwykła telewizyjna reklama. To historia, która pomaga naszej wyobraźni wyrwać się ze schematów. Samsung pokazuje, że nie tylko w VR wszystko jest możliwe.

Całą akcję łączy główne hasło: „You can do, what can’t be done” i hashtag #DoWhatYouCant.

Spot powstał wraz z premierą nowego Samsunga Galaxy S8 i S8 Plus. Video prezentujące telefon zobaczcie poniżej:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Samsung zaprezentował spot bardzo podobny do tego, przygotowanego niedawno przez EDEKA. Jeśli jeszcze nie widzieliście, dlaczego warto jeść to, co osoba, którą chcielibyście być, zobaczcie poniżej:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zobaczcie także najnowszy przykład perfekcyjnego storytellingu z polskiego podwórka!