Marka Agata wprowadza całkiem nową komunikację – po raz pierwszy stawia na udział ambasadora, którym została aktorka Małgorzata Socha. Celem nowej platformy komunikacji jest podkreślenie szerokiego wyboru mebli i dodatków.
– W każdym ze spotów Małgorzata Socha wciela się w rolę innej klientki o bardzo specyficznych wymaganiach. Naprzeciw jej oryginalnym potrzebom wychodzi pomocny pracownik salonu wraz z różnorodną ofertą sklepu, w której każdy znajdzie to, czego szuka – mówi Piotr Olszewski, General Creative Director w Opus B.
Zobacz również
Ogólnopolska kampania salonów Agata rozpoczęła się 30 marca i zaplanowana jest na dwanaście miesięcy. Kampania obejmie swoim zasięgiem radio, internet, siatki wielkoformatowe oraz TV – sześć bazowych spotów 30’ i ich skróty 15’. Spoty emitowane będą w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz na YouTube.
– Jest taki moment, w którym trzeba przyspieszyć i dodać marce wyrazistości, dlatego po raz pierwszy do swoich działań marketingowych zdecydowaliśmy się pozyskać ambasadora. Do współpracy zaprosiliśmy szalenie popularną i lubianą aktorkę telewizyjną i teatralną, Małgorzatę Sochę. Wybór twarzy marki był bardzo ważnym i przemyślanym krokiem – wyjaśnia Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu w Agata.
Opus B odpowiada za kreację oraz nadzór nad realizacją działań. To już czwarta wspólna kampania marki Agata i agencji Opus B. Produkcję powierzono In Vitro Films, a postprodukcję zrealizowało studio Plankton. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing