W ramach podpisanej umowy Grayling Poland będzie odpowiedzialny za doradztwo strategiczne, opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji korporacyjnej firmy eBay, a także bieżące prowadzenie jej biura prasowego na polskim rynku. Za obsługę spółki odpowiada dział komunikacji korporacyjnej nadzorowany przez Annę Popłonkowską.
– Cieszymy się, że eBay dołączył do grona naszych klientów. Jako międzynarodowa firma konsultingowa, działająca w obszarze komunikacji, Grayling znany jest z dostarczania najwyższej klasy usług w ramach projektów realizowanych jednocześnie na wielu rynkach. Rosyjskie biuro Grayling pracuje na rzecz eBay już od ponad 5 lat. Teraz klient zdecydował się na rozszerzenie naszej współpracy na inne kraje europejskie – mówi Anna Popłonkowska. I dodaje: – Jestem przekonana, że dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu i know-how będziemy dla firmy eBay solidnym partnerem, który wesprze ją w dalszym rozwoju biznesu w Europie.
Zobacz również
Poza umową podpisaną w Polsce Grayling zdobył ostatnio również kontrakt na obsługę eBay na 10 europejskich rynkach: czeskim, fińskim, greckim, łotewskim, portugalskim, rumuńskim, słowackim, szwedzkim, ukraińskim i węgierskim. W ramach współpracy agencja odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych związanych z udziałem firmy w różnego rodzaju wydarzeniach branżowych.
eBay Inc. to globalny lider w handlu, udostępniający platformy Marketplace, StubHub i Classifieds. Spółka łączy miliony kupujących i sprzedających na całym świecie, dając im więcej możliwości i tworząc nowe okazje dzięki koncepcji Connected Commerce. Firma powstała w 1995 r. w San Jose w Kalifornii. eBay to jedna z największych i najaktywniejszych platform sprzedażowych, na której kupujący mogą znaleźć unikalne produkty o doskonałym stosunku ceny do jakości.
W 2016 r. sprzedaż przez eBay osiągnęła wartość 84 miliardów dolarów brutto. Grayling to globalna sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii w zakresie Public Relations, Public Affairs, komunikacji w sferze digital oraz zarządzania wydarzeniami specjalnymi.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Grayling Poland to jedna z największych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak PA, employer branding, PR w sektorach ochrony zdrowia, publicznym, finansowym, energetycznym, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich. Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych. Tylko w minionym roku Grayling zdobył tytuł „Najlepszej Firmy PR w regionie Europy Wschodniej” w EMEA SABRE Awards, a zrealizowana przez firmę na rzecz Novo Nordisk kampania „Focus on Success” została uznana za jeden z najlepszych projektów komunikacji wewnętrznej w ramach prestiżowego konkursu „Złote Spinacze 2016”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing