Jesienią ubiegłego roku, kanadyjska agencja Cossette przeobraziła dzieci z poważną chorobą w bohaterów walczących z zaciekłym przeciwnikiem. Tym razem reklama kampanii pokazuje inna stronę medalu. W spocie zobaczymy, z czym borykają się matki ciężko chorych dzieci.
Agencja z Toronto, przed Dniem Matki, rzuca światło na to, co rodzice przeżywają naprawdę wraz z chorobą swoich dzieci. Pokazuje intymne chwile słabości, ilustrujące nam, jak ogromne pokład siły drzemią w tych, którzy nas kochają.
Zobacz również
Agencja wykorzystała w tej historii pięciu prawdziwych podopiecznych fundacji SickKids, wraz z ich opiekunami. Reklama jest oparta o ich prywatne doświadczenia życia codziennego.
PS
Poniżej możecie zobaczyć wszystkie reklamy stworzone dla SickKids
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Więcej o kampaniach chwytających za serce przeczytacie → tutaj.