W spocie nie ma miejsca na rozczulanie się nad sobą czy łzy. Jest za to pot, krew, gniew i żądza pokonania przeciwnika. Choroba nie jest słabością. Mali pacjenci są jak żołnierze, wojownicy, bokserzy czy zapaśnicy. Wszystko przy rytmach rapu.
Zobacz również
Zobaczcie sami:
PS
W naszym cyklu pisaliśmy już o innej świetnej kampanii, w której raka można było… ustrzelić na strzelnicy. Materiał tutaj >>.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Sprawdźcie też, jak można złapać raka za jaja. Artykuł znajdziecie tutaj >>.
PS 3
Przeczytajcie również o pokrewnej tematycznie kampanii, w której osoby niepełnosprawne są pokazane jako superbohaterowie o nadludzkich mocach. Pisaliśmy o niej tutaj >>
PS 4
Kolejna bardzo dobra kampania zmieniająca spojrzenie na osoby niepełnosprawne. Zobaczcie tutaj >>.
Przeczytajcie również poprzednie części Reklamy dnia.