Francja znana jest, poza miłością do wina, serów i wieży Eiffela, z rozlicznych historycznych romansów, intryg i dramatów. Versailles to historia króla Francji, Ludwika XIV, który postanawia zbudować największy pałac na świecie – Wersal. Sprawę komplikują problemy finansowe i intrygi polityczne (chociaż te to tylko 1/3 fabuły serialu, reszta to namiętne sceny łóżkowe).
Antonia Fraser z The Guardian stwierdziła, że VERSAILLES to serial, który, zaczyna się od seksu i kończy się seksem, a między tym widzimy króli, kochanki, intrygi, nieślubne dzieci, gejowską seksualność, szczęśliwe i nieszczęśliwe małżeństwa, a wszystko to wokół Ludwika XIV, który wstąpił na tron, gdy miał 16 lat i rządził Francją aż do śmierci.
Zobacz również
Dlatego z okazji premiery drugiego sezonu serialu, Canal+ i agencja reklamowa BETC Paris, stworzyły „Wersal dla dzieci”. Kolekcję mobilnych aplikacji, które mają na celu zająć dziecku 52 minuty, tak by rodzice mogli w spokoju obejrzeć epizod z życia Króla Słońce.
Co myślicie o takich rozwiązaniach?
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zabawki w pudełkach to żadna nowość. Kupując dzieciom burgera w McDonald’s mogą one wybrać sobie do niego zabawkę, a co z dorosłymi? Burger King znalazł na to rozwiązanie! W tym roku, izraelski oddział fast-foodów przygotował „Adult meal” – posiłek tylko dla dorosłych, a w pudełku zabawki.
Zobaczcie!