Przez ostatnich 5 lat Gąsiorowski był związany z Grupą Żywiec. Od 2016 r. jako Kierownik Marki Żywiec pracował m.in. nad nową platformą komunikacji marki „Chce się Ż” i festiwalem Męskie Granie 2016. Poprzednio jako Digital Manager odpowiadał za komunikację wszystkich marek GŻ w digitalu zarówno od strony strategiczno-kreatywnej, jak i mediowej.
„Jestem przekonany, że umiejętności Bartka wzmocnią strategiczno – kreatywne zaplecze naszego zespołu. Doświadczenie jakie zebrał przez ostatnie lata w Grupie Żywiec, pomoże nam jeszcze lepiej rozumieć potrzeby naszych Klientów” – mówi Michał Łukawski, Managing Director SYZYGY Warsaw.
Zobacz również
Gąsiorowski z branżą związany jest od ponad 10 lat, swoje pierwsze doświadczenia zdobywał w MediaCom Warszawa pracując dla takich klientów jak Play, Pekao SA, Mars, Wrigley i Shell. Wcześniej związany z Lionbridge Poland i Antyradio. Prowadzone przez niego projekty zdobyły m.in. Effie, KTR, Innovation Ad czy Mixx Awards.