Po zakończeniu reklamy, okno zamyka się, a użytkownicy mogą wybierać spośród rzeczywistych sieci Wi-Fi. Krótka i intensywna scena przemocy domowej daje do myślenia. Tylko 16 procent ludzi, u których podejrzewa się akty przemocy domowej, zgłasza się na policję.
Film jest częścią kampanii „sygnał o pomoc”, która rozpoczęła się w marcu i obejmuje sieci WIFI terenów podmiejskich w Londynie, a konkretnie Paddington, dworce w Liverpoolu i Waterloo, gdzie codziennie pojawia się największa liczba ludzi, którzy używają darmowych połączeń internetowych.
Zobacz również
Za kreację kampanii odpowiada agencja JWT London.
PS
Wybraliśmy trzy najlepsze kampanie, które zwracały uwagę na problem przemocy domowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pierwszą z nich jest ta, w której słyszymy 100% autentyczne nagranie, w którym kobieta dzwoni pod numer 911 i zamawia pizzę z dostawą.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na problem przemocy domowej w sposób oryginalny zwrócono uwagę w ramach Tygodnia Mody w Mozambiku. Zamiast pięknych, pomalowanych i uśmiechniętych kobiet na wybiegu widzimy coś zupełnie innego!
Rodzinne dramaty rozgrywają się zazwyczaj za zamkniętymi drzwiami. Ofiary przemocy domowej nie opowiadają nikomu o swoim losie. Bardzo łatwo przeoczyć, że dzieje się z nimi coś złego. Na ten problem zwraca uwagę Дела семейные. Zobaczcie kampanię w VR:
PS2
Ostatnio na polskim podwórku pojawiła się kampania, która ma na celu przeciwdziałać przemocy domowej wobec osobom LGBT. Więcej → tutaj.