W tym miesiącu w Argentynie Burger King i agencja David nawiązała współpracę z Stacker Day, która jest partnerem Atomic Lab, firmy produkującej, dzięki technologii drukarek 3D, protezy rąk dla ludzi, którzy ich potrzebują.
Burger King część swoich dochodów przeznaczy na rozwój firmy, dzięki czemu ludzie będą mogli cieszyć się nowymi kończynami. Inicjatywa ma pokazać, że każdy dzień z kalectwem można celebrować i święcić triumfy.
Zobacz również
PS
Poniżej kreacje, które zostały nagrodzone w Cannes:
#1 Google Home of the Whopper
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pomysł kampanii był prosty – skrócić czas spotu, zdziwić odbiorcę, a wszystko przy wykorzystaniu technologii. Marka posłużyła się w tym celu, bardzo popularnym w Stanach, asystentem Google Home. Dzięki słowom z reklamy, inteligentny asystent z automatu sprawdza hasło „Whooper” w Wikipedii, które wcześniej zostało „podrasowane” przez twórców reklamy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#2 Burning Stores
PS2
O specjalnej, walentynkowej niespodziance dla dorosłych, przeczytacie → tutaj.
PS3
W ramach akcji „Dobre za drobne” marka rzuciła wyzwanie Dharniemu – beatboxerowi z Singapuru. Zadaniem było proste – zamówić burgera bez płacenia. Zobaczcie, czy udało mu się to zrobić!