Diesel podkreśla, że kampania „Idź z wadą” ma zachęcać ludzi do akceptowania wad i skaz, gdyż te robią nas wyrazistymi i wyróżniają z tłumu. Przesłanie marki jest proste: „Rób to, co kochasz, nawet jeśli to nie jest idealne, zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić, znajdź odwagę, by z dumą i odwagą nosić swoje wady „.
W dwuminutowym spocie, francuski reżyser François Rousselet łączy różne sceny z modelami tańczącymi w miejskim krajobrazie. Ci, jak widać na zbliżeniach, mają widoczne „wady” – aparaty na zębach, połączone brwi, czy blizny.
Zobacz również
W tle słyszymy Edith Piaf i jej „Non, je ne regrette rien”.
Nie żałujcie więc, że nie jesteście idealni, dzięki temu możecie więcej!
Za kreację reklamy odpowiada agencja Publicis Italy, z którą Diesel współpracuje od niedawna.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W innej reklamie brand zachęcał nas do budowania społeczeństwa bez barier. W klipie marki widzieliśmy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i tego, co dzieli społeczności. Kiedy ten zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i zjednoczenia
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Niedawno Levis opublikował piękną reklamę, która powstała, by świętować wartości, które wyznajemy w zróżnicowanym społeczeństwie. Reklama „Circle” podsumowuje, że mimo wszystkich różnic, jesteśmy połączeni i bardziej podobni do siebie niż nam się wydaje, a dzięki temu stajemy się silniejsi!
PS2
Niedawno również Absolut pokazał, że nie tylko taniec i muzyka nas łączy. Miłość również spaja w całość i nie dba o kolor skóry, wiek, ani płeć. Więcej o kampanii marki przeczytacie → tutaj.