Nie zmienia się nic? Wyślij portfolio na See&Say!

Ruszyły zapisy do V edycji przeglądu portfolio See&Say, który odbędzie się 18 listopada 2017 roku w Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie.
O autorze
2 min czytania 2017-09-18

Do 19 października będzie można zgłaszać swoje portfolio w jednej (lub więcej) z 17 kategorii kreatywnych. Wśród zgłoszonych prac zostanie zaproszonych 150 młodych twórców na indywidualne konsultacje z ekspertami w Centrum Kreatywności. W tym roku konsultacji będzie udzielało około 50 wybitnych praktyków z branży kreatywnej, między innymi dyrektorów kreatywnych agencji, a także szefów studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych, domów produkcyjnych, redaktorów naczelnych pism czy znanych freelancerów.

Uczestnicy będą mogli w ciągu 15 minutowej konsultacji zaprezentować swoje portfolio, skonsultować kierunek rozwoju, a także nawiązać wartościowe kontakty zawodowe. Czego mogą spodziewać się młodzi twórcy? Profesjonalnej informacji zwrotnej dotyczącej projektów, cennych rad, mentoringu, a nawet propozycji współpracy.

Oliwia Gede-Niewiadomska, dyrektorka kreatywna/artystyczna z magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK, o swoich doświadczeniach jako ekspert See&Say:

Do pracy w naszej redakcji szukamy osób autentycznych, z nieszablonowym myśleniem i głową pełną pomysłów. Wielu tych, z którymi współpracujemy w KUKBUK, poznałam przy okazji przeglądów portfolio See&Say. W moich kategoriach (Graphic Design, Ilustracja) prezentowane prace są na bardzo wysokim poziomie, a za nimi stoi człowiek pełen pasji i chęci do działania. See&Say to wspaniała inicjatywa dla tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w branży kreatywnej. Daje gwarancję, że będą to kroki w dobrym kierunku!”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W przeglądzie See&Say mogą wziąć udział wszyscy pełnoletni twórcy po wypełnieniu formularza na stronie: seesay.pl . Udział jest bezpłatny.

See&Say to nie tylko możliwość spotkania przyszłych pracodawców z twórcami, ale przede wszystkim zastrzyk pozytywnej energii do działania i rozwijania swojego talentu. Namówiliśmy do tych konsultacji wybitnych specjalistów z branży. Warto wykorzystać tę szansę i zaprezentować im swoje portfolio. Szczególnie, że odbywa to się w miłej, niestresującej atmosferze. – powiedział Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny/ współzałożyciel LVOV, pomysłodawca i współtwórca projektu See&Say.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wyróżnione podczas przeglądu prace będzie można obejrzeć na wernisażu w styczniu. Trafią one również do bazy talentów na stronie seesay.pl/wyroznieni i będą promowane w środowisku szeroko rozumianych przemysłów kreatywnych. Najlepsi z najlepszych będą mogli bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Konsultacje będą udzielane w następujących kategoriach:

  • Animacja
  • Audio
  • Copywriting
  • Creative Writing
  • Event
  • Fotografia
  • Gra
  • Graphic Design
  • Ilustracja
  • Instalacja/Videoinstalacja
  • Moda
  • PR
  • Product Design
  • Reklama
  • Social Media
  • Creative Technology
  • Video

Organizatorem See&Say jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.

Partnerzy: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, 180 Heartbeats + JUNG v. MATT, K2, Liquidthread, McCann&MRM, Opus B, Saatchi&Saatchi IS, Walk, EduWeb, Klub Agencji Eventowych, Związek Firm Public Relations, Rent Design
Patroni Medialni: i-D , K Mag, Next Gazeta.pl, Nowy Marketing, PRoto
Patronaty Uczelni: ASP Łódź, ASP Katowice, ASP Wrocław, Akademia Sztuki Szczecin, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, School of Form, Szkoła Mistrzów Reklamy