Rok 2005. Mecz Liverpool vs Milan. Konkurs jedenastek i brawurowa obrona Jerzego Dudka, poprzedzona jego „Dudek Dancem”. W reklamie marki widzimy bramkarza w charakterystycznym XVIII-wiecznym stroju, który toczy pojedynek na pistolety. Nagle… zaczyna tańczyć. Tym spotem marka podkreśla pełen emocji wieczór.
To tylko jedna z trzech reklam z cyklu #ShareTheDrama. Heineken przypomina najsłynniejsze akcje z Ligi Mistrzów. W innych spotach zobaczymy Ronaldinho oraz Ruud van Nistelrooya.
Zobacz również
-
„Legal Tracks”: Kwai zmienia zasady użytkowania w piosenki i sprawia, że zostają zapamiętane
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
PS
Marka zatrudnia w swoich reklamach nie tylko byłych i obecnych graczy. Niedawno José Mourinho, legendarny i kontrowersyjny selekcjoner piłki nożnej, w jednej z reklam daje swoim fanom kolejny wykład. Tym razem w celu inspirowania do wspólnych spotkań towarzyskich.
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Każdy kibic ma swoją drużynę do kibicowania. Heineken w swojej nowej reklamie pokazuje prawdziwy dylemat Simone’a, mężczyzny, który do tej pory zawsze oglądał UEFA Champions League z przyjaciółmi. To była ich tradycja…
PS3
W pewnym eksperymencie Heinekena sugeruje, że zimne piwo może stać się pomostem międzyludzkim, dzięki któremu ludzie ze skrajnie odmiennymi poglądami są w stanie się dogadać. Zobaczcie #OpenYourWorld.