Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Dobrymi chwilami trzeba się dzielić dlatego Perła Export zabierze na Bali 6 szczęśliwców!

Już wystartowała! Nowa kampania OS3 zaprasza wszystkich do aktywnego poznania świata Perły Export! W ramach strategii komunikacji agencja przygotowała konkurs, w którym nagrodą jest wyjazd na Bali oraz 28 zgrzewek piwa.
O autorze
1 min czytania 2017-09-28

Konkurs potrwa w terminie 27.09-24.10.2017r. Co dwa tygodnie trójka szczęśliwców zgarnie wyjazd na Bali, a do 14 osób powędruje zgrzewka Perły Export. Żeby powalczyć o nagrodę główną wystarczy wrzucić na stronę konkursową zdjęcie lub video obrazujące nasze dobre chwile. O zgrzewki powalczy natomiast każdy kto doda takie zdjęcie na Instagramie i opisze je hasłami #perladobrechwile i @browarperla.

Za strategię komunikacyjną, w skład której wchodzi koncept kreatywny video, kampania display oraz dedykowana strona www odpowiada agencja OS3. Za produkcję video odpowiada Miło – Postproduction Studio. Na czas akcji OS3 przejmie też Instagram Perły. Kampania reklamowa będzie trwała przez 4 tygodnie.

Perła Export to orzeźwiające piwo będące kwintesencją tradycyjnych metod produkcji i najnowszych rozwiązań stosowanych w browarnictwie. Posiada charakterystyczny, zdecydowany smak, złocisty kolor oraz subtelny zapach aromatycznego chmielu. Walory te sprawiają, że w większości po Perłę Export sięgają młodzi konsumenci. Dzięki temu, przeznaczona pierwotnie na rynki zagraniczne, szybko zyskała popularność także na rynku krajowym, w szczególności w aglomeracjach miejskich.

Za zakup mediów odpowiada Media Republic.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj