Zadaniem nowego ECD będzie dalszy rozwój Leo Burnett i Arc jako agencji kreatywnych i innowacyjnych. Pracując wspólnie z Maciejem Porębskim, dyrektorem kreatywnym LB, Jacek Szulecki będzie rozwijał kompetencje agencji w obszarze komunikacji zintegrowanej, w tym digital, shopper i technologii kreatywnych.
Jacek będzie znaczącym wzmocnieniem naszego zespołu. Z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży, to jeden z najbardziej znanych i cenionych dyrektorów kreatywnych. Jestem pewna, że wspólnie będziemy tworzyć kampanie, które zostaną zauważone i wyróżnione – mówi Hanna Jackowska, dyrektor zarządzająca Leo Burnett Warsaw.
Zobacz również
Jacek Szulecki tworzył kampanie dla klientów takich jak Procter&Gamble, Toyota, Coca-Cola, MasterCard, IKEA, L’Oreal, Reckitt Benckiser czy Orange. Zdobywał nagrody na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych, m.in.: Cannes Lions, ADCE, Eurobest, Epica, Golden Drum, KTR i Cristal Awards.
Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce