Infinity Media dla A&D Pharma Poland

Dom mediowy Infinity Media od bieżącego sezonu realizuje kampanię telewizyjną dla A&D Pharma Poland. Zintegrowane działania mediowe obejmą reklamę w TV oraz Internecie i rozpoczęły się w połowie września 2017 roku.
O autorze
1 min czytania 2017-10-04

Kampania ma na celu promocję marki A&D Pharma Poland ze szczególnym naciskiem na Fervex Junior – lek dla dzieci powyżej 6 lat oraz Fervex – preparat na objawy przeziębienia i grypy. Fervex Junior, po krótkiej nieobecności, wrócił na rynek odmieniony. Od teraz dostępny jest w nowym smaku i nie zawiera cukru.

Kampania telewizyjna prowadzona jest pod hasłem „Podaj dalej” i realizowana w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Na potrzeby promocji zostały przygotowane 8 sekundowe billboardy sponsorskie oraz 30 sekundowe spoty produktowe. Za pomocą billboardów sponsorskich realizowane będą działania wizerunkowe, powracającego na rynek leku Fervex Junior dla dzieci powyżej 6 roku życia.

Kolejny etap kampanii będzie prowadzony za pomocą 30 sekundowego spotu „Podaj dalej”. Reklama ma na celu uświadomienie odbiorcy, że Fervex jest skutecznym lekiem na przeziębienie i grypę dla dorosłych i dzieci. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania promocyjne na serwisach VOD oraz na Youtube.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Infinity Media, zaś za produkcję billboardów sponsorskich oraz 30 sekundowego spotu odpowiada krakowska agencja Schulc.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca Infinity Media z marką Fervex jest następstwem wygranego latem 2017 roku przetargu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing