Nowa kampania OOH Posterisan i agencja Pomarańcza

Wystartowała właśnie nowa kampania outdoor należącej do Kadefarm marki Posterisan. Pod koniec września na obszarze największych miast Polski pojawiły się stylizowane na plakaty filmowe billboardy, które mają zachęcać do… odparcia inwazji hemoroidów.
O autorze
0 min czytania 2017-10-04

Za kreację i produkcję odpowiada poznańska agencja Pomarańcza.

Kampania jest kontynuacją poprzednich działań wykorzystujących brand heroes Posterisanu – dobrze kojarzone z marką sympatyczne „pupeczki”. Słowo „hemoroidy” przez swoje brzmienie i budowę kojarzy się z „kosmicznymi zagrożeniami” – asteroidami, perseidami… Stąd pomysł, by po osadzeniu bohaterów w bardziej „przyziemnym” świecie manifestacji i wieców na potrzeby tegorocznej kampanii prasowej, teraz oprzeć narrację na skojarzeniach z filmami Sci-Fi i katastroficznymi. Tematyka jest dość delikatna, dlatego celem kreacji było wywołanie uśmiechu i skojarzeń z pewną ochroną.

Część nośników wykonana została z wykorzystaniem elementów 3D, co przy odpowiednim użyciu podświetlenia i w zestawieniu z intensywną kolorystyką przyciąga uwagę po zmroku.  Konsekwentna zabawa konwencją przy współpracy Posterisanu z Pomarańczą ma budować wizerunek marki, która do poważnych spraw potrafi podejść z odpowiednim dystansem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj