Za kreację i produkcję odpowiada poznańska agencja Pomarańcza.
Kampania jest kontynuacją poprzednich działań wykorzystujących brand heroes Posterisanu – dobrze kojarzone z marką sympatyczne „pupeczki”. Słowo „hemoroidy” przez swoje brzmienie i budowę kojarzy się z „kosmicznymi zagrożeniami” – asteroidami, perseidami… Stąd pomysł, by po osadzeniu bohaterów w bardziej „przyziemnym” świecie manifestacji i wieców na potrzeby tegorocznej kampanii prasowej, teraz oprzeć narrację na skojarzeniach z filmami Sci-Fi i katastroficznymi. Tematyka jest dość delikatna, dlatego celem kreacji było wywołanie uśmiechu i skojarzeń z pewną ochroną.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Część nośników wykonana została z wykorzystaniem elementów 3D, co przy odpowiednim użyciu podświetlenia i w zestawieniu z intensywną kolorystyką przyciąga uwagę po zmroku. Konsekwentna zabawa konwencją przy współpracy Posterisanu z Pomarańczą ma budować wizerunek marki, która do poważnych spraw potrafi podejść z odpowiednim dystansem.