Celem tego badania jest uzyskanie jak największej liczby informacji na temat spamu oraz jego uciążliwości w codziennym życiu, a także sprawdzenie poziomu świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie przeciwdziałania temu zjawisku. Dzięki zebranym za pośrednictwem ankiet elektronicznych odpowiedziom, Fundacja stworzy szczegółowy raport, który zostanie upubliczniony.
Jakie pytania w niej znajdziecie? Fundacja FORCE pyta m.in. o ilość otrzymywanego przez Polaków spamu, o jego uciążliwość i czasochłonność usuwania ze skrzynki elektronicznej, a także o to, co rozumiemy pod tym pojęciem. Pojawiają się także pytania o instytucje, w których spam można zgłosić, o wiadomości phishingowe, czy o znajomość adresu „abuse”. W ankiecie poruszono także kwestię uciążliwości spamu, z którym Polacy stykają się poza skrzynką e-mail – telefonicznego, w formie SMS, w przeglądarkach internetowych i komunikatorach, takich jak Facebook, Skype itd.
Zobacz również
Ankieta znajduje się tutaj.
Zachęcamy do jej wypełnienia wszystkich, którzy mają styczność ze spamem. Natomiast raporty stworzone na podstawie wyników badań z lat poprzednich znajdziecie na www.force.org.pl.
Oprócz nas, swoim patronatem badanie objęli także: SARE, inis, Teletarget, Mr Target, Salelifter, Sprawny.Marketing, Rybnik.com.pl, MarketNews24, Izba Gospodarki Elektronicznej, MamStartup, IT Law Solutions oraz Securio24.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing