Co za tym idzie cały miesiąc będzie obfitował w liczne wydarzenia przygotowane przez fabryki na całym świecie z myślą o lokalnych społecznościach.
Firma zaprosi wybrane grupy licealistów oraz studentów, jak również liderów lokalnych społeczności, aby wzięli udział w różnych wydarzeniach, które będą miały miejsce na terenie fabryk. Harmonogram tych eventów uwzględni: zwiedzanie fabryk, prezentację materiałów video, a także możliwość zadawania pytań w trakcie specjalnie zaplanowanych spotkań. Whirlpool Corporation planuje również wizyty w szkołach, a pracownicy firmy wezmą udział w projektach stworzonych z myślą o zaprezentowaniu uczniom zagadnień związanych z przemysłem.
Zobacz również
„Produkcja stanowi trzon operacyjnej doskonałości naszej globalnej firmy. W przypadku młodych talentów, stwarza szerokie geograficzne oraz praktyczne horyzonty. Większą część mojej, zawodowej kariery spędziłem w Whirlpool, rozpocząłem tu pracę w 1993 roku. Wraz z upływem lat oraz piastowaniem różnych stanowisk nieustannie rozwijałem swoje umiejętności. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że nowe pokolenie otrzymuje szansę na rozwój kariery oraz poznanie wyjątkowego charakteru środowiska produkcyjnego, którego głównym napędem jest kapitał ludzki, jak również operacyjne i technologiczne innowacje” – powiedział Davide Castiglioni, wiceprezes Whirlpool EMEA odpowiedzialny za Zintegrowany Łańcuch Dostaw.
Poza wydarzeniami zorganizowanymi na terenie fabryk, Whirlpool dzięki wirtualnemu spacerowi umożliwia też poznanie przyszłości produkcji. Nowy materiał video autorstwa Byrona Greena, Wiceprezesa ds. Produkcji dla regionu Ameryki Północnej Whirlpool Corporation jest prezentowany w trakcie zwiedzania każdej fabryki w Stanach Zjednoczonych.
„Whirlpool to wiodący producent urządzeń. Co roku przeznaczamy odpowiednie nakłady na inwestycje, dzięki którym możemy korzystać z najnowszych osiągnięć technologicznych, pełnego zaangażowania naszych pracowników i dostarczać na rynek najlepsze produkty oraz technologię. Obecnie stajemy w obliczu Czwartej Rewolucji Przemysłowej, co stanowi niezwykłą szansę wzięcia w niej udziału, a także kształtowania przyszłych liderów” – uważa Castiglioni.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
We współczesnym świecie, produkcja pozostaje integralną częścią globalnej ekonomii, a Whirlpool jest bez wątpienia liderem branży. W trakcie, gdy branża świętuje Dzień Produkcji [Manufacturing Day] 2017, Whirlpool EMEA z dumą wspiera i przygotowuje programy opracowane z myślą o lokalnych społecznościach, które stwarzają szansę na błyskotliwą karierę oraz rozwój innowacyjnej technologii stymulującej rozkwit branży. Dowiesz się więcej dlaczego produkcja jest tak ważna dla Whirlpool klikając tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing