Nowe osoby w wydawnictwie KUKBUK

W związku z dynamicznym rozwojem wydawnictwa kulturalno-kulinarnego KUKBUK do jego zespołu dołączyło sześć nowych osób, które zasiliły: redakcję, dział graficzny oraz dział marketingu.
O autorze
1 min czytania 2017-10-09

Wydawnictwo stawia na doświadczonych specjalistów. Pracę w KUKBUK-u rozpoczęli: Agnieszka Berlińska, Monika Rosłoniec, Magdalena Olszewska, Marcin Liwarski i Zuzanna Rożek. Z wydawnictwem podjęła stałą współpracę Małgorzata Minta. 

Agnieszka Berlińska objęła stanowisko zastępczyni redaktorki naczelnej. Wcześniej była m.in. sekretarzem literackim Teatru Narodowego za dyrekcji Jerzego Grzegorzewskiego, a także redaktorką naczelną serwisów internetowych Krajowego Programu Kulturalnego Polskiej Prezydencji w UE oraz Europejskiego Kongresu Kultury. Współpracowała z Narodowym Instytutem Audiowizualnym. Ostatnio Berlińska pracowała w miesięczniku Weranda Country, którego była redaktorką naczelną oraz jako zastępczyni redaktorki naczelnej w magazynie USTA.

Monika Rosłoniec została redaktorką wydania internetowego. Od kilku lat związana jest z branżą kulinarną jako specjalistka od social media. Zajmowała się marketingiem w Restauracji Belvedere i pełniła funkcję community managera w portalu gastronomicznym Zomato. Jest współwłaścicielką firmy produkującej filmy kulinarne Foodoo.

Magdalena Olszewska rozpoczęła współpracę z KUKBUK-iem na stanowisku copywritera. Przez ostatnie trzy lata pracowała w wydawnictwie internetowego magazynu o kulturze i dobrym stylu życia „enter the ROOM” oraz feministycznego kwartalnika „G’rls ROOM”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do działu graficznego KUKBUK-a dołączył Marcin Liwarski, który przez ostatnie 5 lat pracował w londyńskiej agencji kreatywnej Plus Agency jako grafik. Brał tam udział w tworzeniu Supplement Magazine – magazynu o modzie, kulturze i sztuce wydawanym dwa razy w roku. Skończył studia na London College of Communictation (część University Arts of London) na kierunku Magazine Publishing.

Z kolei Zuzanna Rożek objęła stanowisko Digital Marketing Specialist. Poprzednio pracowała w agencji Isobar w ramach zintegrowanego zespołu obsługującego Grupę Cyfrowy Polsat. Wcześniej jako Account Manager w serwisie informacji biznesowej EMIS odpowiadała za klientów z regionu EMEA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Małgorzata Minta rozpoczęła stałą współpracę z wydawnictwem i dołączyła do zespołu redakcyjnego. Blogerka (MintaEats.com), pomysłodawczyni oraz prowadząca pierwszą konferencję poświęconą blogosferze kulinarnej Food Blogger Fest. Współautorka książki „Apetyty na Polskę” – oficjalnej publikacji przygotowanej na wystawę Expo 2016 w Mediolanie. Współpracuje z „Gazetą Wyborczą”, „Gazetą Stołeczną” i magazynem „Wysokie Obcasy”. Wcześniej była m.in. redaktorką naczelną serwisu kulinarnego ugotuj.to (Agora).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się