Serwis OLX zdecydował się więc kontynuować projekt i już dziś widzowie mogą zobaczyć zapowiedź drugiej serii pod tytułem “Szef Internetów – nowe rozdanie”.
W pierwszych pięciu odcinkach grający główne role Bohdan Łazuka i Michał Milowicz w zabawny sposób uczyli internautów, jak bezpiecznie korzystać z serwisów ogłoszeniowych. W najnowszej odsłonie widzowie ponownie zobaczą Michała Milowicza, ale tym razem w towarzystwie Andrzeja Zielińskiego.
Zobacz również
– Mogę zdradzić, że akcja przeniesie się w nowe miejsce, a motywem przewodnim będą najpopularniejsze kategorie serwisu OLX. Wiemy, że konwencja komedii gangsterskich bardzo podoba się naszym odbiorcom i dlatego chcemy zapewnić im więcej takiej rozrywki, pokazując przy okazji, że OLX może być świetną odpowiedzią na codzienne potrzeby naszych użytkowników – opowiada Marcin Sienkowski, Brand Manager OLX.
– Bardzo nas cieszy, że do najnowszej produkcji dla OLX udało nam się zaangażować Andrzeja Zielińskiego. To aktor, który nie tylko świetnie pasował do pomysłu kreatywnego, ale też gwarantował doskonałe uzupełnianie się w duecie z Michałem Milowiczem – opowiada o projekcie Tomasz Łapa, Managing Director, 23HEREOS – agencji ponownie odpowiedzialnej za scenariusz i koncept kreatywny serialu.
– Pisanie scenariuszy dla Michała Milowicza i Andrzeja Zielińskiego to czysta przyjemność, ale też ogromna odpowiedzialność. Mamy świadomość, że oczekiwania widzów są ogromne, a tradycja filmowa zawiesiła poprzeczkę wysoko. Dlatego też proces twórczy w tym projekcie był dla nas kluczowy – o kulisach pracy nad scenariuszem serialu mówi Paweł Gogler, Concept Director w 23HEROES.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncepty kreatywne i scenariusze odpowiadała agencja 23HEROES. Za produkcję i postprodukcję serialu dom produkcyjny F25.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolejne odcinki serialu “Szef Internetów – nowe rozdanie” będą pojawiać się w sieci co tydzień. Pierwszy z nich widzowie zobaczą 11 października na kanale OLX w serwisie YouTube oraz w serwisie Facebook.