…myślisz.
Stworzona z innowacyjności i kreatywności kampania linii lotniczych zabiera widzów w podróż w locie, aby pokazać piękno Nowej Zelandii na niebie i nie tylko. W reklamie nacisk położono na ukazanie krajobrazu. Na pokładzie linii posmakujesz najlepszego nowozelandzkiego wina oraz skosztujesz, jak smakuje to państwo.
Zobacz również
A teraz oddaj się w ręce „Pete”, ptaka kiwi, którego głos zapewnia Sam Neill, gwiazda Parku Jurajskiego 😉
Spot pierwszej część kampanii, którą firmował Dave – inny przedstawiciel marki – możecie zobaczyć poniżej.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W innej kampanii nowozelandzkie linie lotnicze zainspirowane przygodą Alicji w Krainie Czarów, podjęły współpracę z amerykańskimi aktorami oraz pracownikami samej linii, aby pokazać piękno turystki Nowej Zelandii, a także przypomnieć o bezpieczeństwie podczas podróży. Do współpracy zaprosiły aktorów: Katie Holmes i Cuba Gooding Jr., którzy w bajkowy sposób przedstawiają piękno kraju.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Niedawno Air France poinformowało, że przygotowuje się do uruchomienia nowych linii lotniczych, które stworzone są specjalnie dla pokolenia millenialsów. Znakiem rozpoznawczym nowej linii Air France, jest żywy, jaskrawoniebieski kolor, który ma rzucać się w oczy. Stroje załogi odbiegać będą od standardowego wyglądy firmowego, koszulki polo, obcisłe jeansy i trampki będą wyróżniać personel na pokładzie!