Ta współpraca marki z influencerem to najsłodsza rzecz, jaką dziś zobaczysz w Internecie

Ta współpraca marki z influencerem to najsłodsza rzecz, jaką dziś zobaczysz w Internecie
Tysiące lajków na Facebooku, dziesiątki serduszek na Instagramie, bycie influencerem ciągle zyskuje na znaczeniu. Ale czy to „zajęcie” tylko dla blogerek modowych i fitstagramowiczek? Otóż nie!
O autorze
0 min czytania 2017-10-18

fot. Instagram.com

Jeż Azuki został najmniejszym influencerem świata i gwarantujemy, że najsłodszym!

Azuki jest maleńkim, japońskim jeżem, którego właściciele prowadzą profil na Instagramie. Jak się okazało, zwierzak sprzedał swój dom, by zaopatrzyć się w miniaturowe narzędzia kempingowe i wyruszyć na przygodę godną mistrzów surwiwalu!

Wyposażony w namiot, grill i kajak sprawił, że internet oszalał na jego punkcie i każdy chciałby udać się na spotkanie z dziką naturą. Poniżej możecie zobaczyć kadry z przygody życia Azukiego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia są oczywiście wynikiem współpracy z firmą Coleman, pozostaje pytanie, czy skłaniają nas do zakupu namiotu, czy adopcji jeża 😉

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się