Aktualna realizacja Agencji S4 dla Taurona dedykowana jest nowej ofercie tej firmy dla klientów indywidualnych, w ramach której mogą oni otrzymać obniżone ceny na prąd i gaz, 300 zł zwrotu za prąd oraz usługi serwisantów na 2 lata. W ramach prac przy kampanii „Czysta oferta Twoje 300” S4 przygotowało kompleksową strategię komunikacji oraz kreację w przełożeniu na ATL (TV, radio, outdoor, prasa), BTL, a także kampanię wewnętrzną kierowaną do pracowników Grupy Tauron.
Działania rozpoczęły się w październiku i będą trwały do końca 2017 roku, obejmując stacje: TVP, Polsat, Puls, Puls2 oraz takie tytuły jak m.in.: Dziennik Gazeta Prawna, Super Express, Dziennik Zachodni, Dziennik Polski, Gazeta Krakowska, Tele Tydzień.
Zobacz również
Równolegle rozpoczęła się również ogólnopolska kampania dedykowana nowym klientom z sektora MSP, realizowana pod hasłem „Lekka faktura na start”, w której promowana jest oferta rocznej sprzedaży gazu w cenie 1 zł za 1 MWh. Także ta odsłona działań realizowana jest przez S4.
Po stronie Taurona za koordynację tych projektów odpowiadają: Renata Marciniak, Dorota Kulpińska i Monika Gałaś.
W S4 za kampanię odpowiada szeroki zespół prowadzony przez Agatę Pęzioł – senior account managera.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Są to już kolejne działania realizowane przez Agencję S4 dla Taurona. Agencja S4 odpowiadała m.in. za zrealizowane w 2017 roku projekty: „Oddychaj powietrzem” oraz „Dbamy o dobre oferty dla domu i firmy” oraz kampanię informacyjną „Tauron nie chodzi po domach, aby sprzedawać prąd lub gaz”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing